des had er zin in, na 2 rondjes stappen schoot ze er al vandoor in galop, dus naja laat maar ff lekker doen

toen weer stappen
niet veel later vertrok ze weer in een galopje, helaas is de foto net op het verkeerde moment gemaakt, maar achja

en weer een stapje
helaas zijn de rest vd foto's erg fout getimed, krijg je dit soort dingen dus

even poseren met het nieuwe hoofdstel(gewoon simpel zwart maar danmet zilver, is voor wisje, maar des mag hem alvast even gebruiken zodat ie soepel wordt
)ze kijtk chagie op veel foto's, dat is omdat ze graag hard wilde ipv rustig stappen, het bewijs dat ze eht wel leuk vond

morgen gaan we lekker naar het bos toe

voor degenen die het niet weten, des staat al jaaaaaren stil ivm extreme vorm van spat(groeide ineens nog veel meer vast 3 jaar nadat ze gewone spat had gehad) en nu met geregeld een infuus tildren bleek het op de controle fot's al jaren stabiel te zijn, dus nouja het rijden van afgelopen jaren(af en toe rondje boscrossen) heeft geen kwaad gedaan, dus heb ik het rijden weer opgepakt
zie ook: Destiny bij de DA geweest
en: foto's van Destiny bij de DA oa aan het infuus
hoelang het geleden is dat ik er op heb gezeten: geen idee

hoelang het geleden is dat ze in de bak heeft gelopen, ipv met lange teugel in t bos: ook geeen idee, heel erg lang geleden iig

en desje is echt zo'n schatje daar klim je op na lange tijd van rust en nouja ze rende een paar keer onder me vandaan, maar ach als dat het enige is, ken er eentje die wel flink tekeer na een rustperiode