De wedstrijd was buiten(moet wel) maar het heeft onwijs geregend gestort enz. De bak was dus helemaal vol met plassen en modder enzovoort, dus lekker was de bak niet. mJaa Nancy en Danny lieten zich er niet onder lijden en reden een super proef( 1e proef)! De 2e ging iets minder, tegen de hand af en toe, 2x je beugel verliezen. Toen na het rijden weer op de trailer gezet en gewacht op de prijsuitreiking.
Prijsuitreiking....
1e proef - 181 punten !!!
2e proef - 178 punten !!!
Nancy en Danny hebben nu in 5/6 wedstrijden 20 winst gereden!
en MOETEN nu dus door naar de L1. Volgende week starten ze voor t eerst L1 bij ons op de manege.
Ze hebben zelfs een 9 gehaald voor: A op de korte zijde overgang maken naar arbeidsstap en enkele seconden stilstaan. En een dikke 8 voor hun Middendraf! Op hun protecol stond ook: Mooiie combinatie, Met toekomst Succes! Altijd leuk om zoiets te zien.
(Jammer genoeg geen foto's, ik moest lezen en niemand kon foto's maken.)
Om 4 uur starte Karin met Liberty, daar ben ik natuurlijk ook aan meegeweest. De 1e proef ging niet zo goed, Lib houd niet van plassen en wou daar dus ook niet doorheen. Hele tijd daar kop omhoog gooiien opzij springen en overheen allemaal zulke dingetjes. Dus deze proef ging niet zo goed. De 2e ging wel goed toen begreep die ook wel dat die er echt doorheen moest. Ik heb hem toenw eer naar huis gereden en ben toen weer terug gegaan om bij andere bekende te kijken.
Prijsuitreiking..
1e proef - 146 punten!
2e proef - 160 punten!
Karin en Lib starten L2 en hebben dus nu 7 winst.
Hier heb ik wel foto's van.
Halthouden.
B rechterhand.
Wijken.
Galop, beetje verkeerd moment.
Drafje, hier kan je ook wel zien dat die weer omhoog kwam, maar niet heel ze kop omhoog gooide gelukkig.
B grote volte ofzo.
Boze lib.
Nu nog 3 foto's van Danny,
Hoofd voor de wedstrijd op stal.(beetje donker)
Zn staartje met kruls.
Als afsluiting nog een stoere foto(andere dag gemaakt).
Zo dat was t weer, volgende week nieuwe.