Dit is dus Willem, mijn 4 jarige ruin. Ik heb Willem nu 2 maanden, waarvan nu 6 weken onder het zadel. Hij doet het erg braaf en ben heel trots op hem. De foto's staan in chronologische volgorde van de afgelopen 2 maanden.
Dit is Willem toen ik hem kocht, hier was hij enkel zadelmak. De knoppen zaten er nog niet op, en hij moest nodig naar de kapper

Begin april kwam hij bij mij op stal staan. Heb hem toen eerst 2 weken laten wennen. Toen ben ik rustig begonnen met het inrijden.
Dit is een foto van de eerste keer dat ik op Willem ben geklommen.

Na 2 weken hadden we een onderlinge wedstrijd op stal (begin mei), en heb toen voor de lol meegedaan
Willem was erg braaf, alleen ging het sturen toen nog een beetje moeilijk.

Op deze foto's is Willem 4 a 5 weken onder het zadel, en hij begint al spieren te krijgen.

En dit is Willem afgelopen week

Ik wil deze maand mijn startkaart aanvragen en gewoon maar gaan beginnen met wedstrijden. Dan kan Willem ervaring op gaan doen, en ik zelf ook ( ben nu al erg zenuwachtig om te gaan starten)
Echt ongelooflijk in vijf weken!
En jij zit ook heel netjes op je paard!
En ik ben gister ook voor het eerst oficieel gestart en het ging onwijs goed en ik geloof ook wel dat het met jullie heel goed gaat komen!
Leuk dat fel blauw.
Zijn kont schiet nu weer omhoog............ Hij is vorig jaar 12 cm gegroeid!! Ben al erg blij met zijn hoogte nu, want zelf ben ik 1.80, dus zocht wel een groot paard. Maar zijn groei kan ik niet tegenhouden, ben erg benieuwd hoe groot hij uiteindelijk gaat worden. Hij is vorige week 4 jaar geworden, en hij is erg jong gecastreerd, dus dat zal zijn groei niet stoppen.