Coen liep soms wel lekker, maar ik had ff een k*t dag voor m'n gevoel qua rijden.. maar goed, kan je wel is hebben he!Commentaar is welkom, mits opbouwend! Bedankt!
XXX San & Coentjuh!
[1] Wat kijken we allebei lekker helder uit onze ogen

[2] Kijk dat schattige lipje van hem, dat gaat altijd heen en weer! So sweet!

[3] Beetje verweg

[4] Ziet er wel leuk uit

[5]

[6] Mondje open
Citaat:Oke, ff gekopieerd! Toen hij al op de manege kwam (als hengst ) had ie al het hoofdschudden-probleem, zoals ik het maar ff noem. Niet erg storend ofzo. Dit werd alleen steeds erger en er waren verschillende tandartsen bijgeweest, om te kyken of er iets was met z'n gebit, maar daar kwam ook allemaal niets uit.. Toen werd het op een gegeven moment zo erg, dat ik echt niet kon rijden..
*Enorm dwars zijn
*Stilstaan en niet vooruit te krijgen
*Hoofdschudden en ga zo maar door
Vanaf toen ben ik met halster gaan rijden, haalde niet super veel uit, maar ging wel iets beter.. Na 3 kwart jaar ofzo weer met bit, waar ik nu alweer een dik jaar mee rijd.. en tsja toen ging ie vanaf zomer 2004 lekker lopen en steeds beter! En natuurlijk soms nog hoofdschudden en soms is ie ook wel is tegen de hand.. maar vergeleken met 2 jaar geleden vind ik Coen heel erg op geknapt! Hij was toen nog bijna verkocht, omdat er niets mee te beginnen was.. maar gelukkig, hij bleef!

[7] Lieve oortjes!!!

[8]

[9] Beetje ongelijk

[10]

[11]

[12] En toen ging meneer chaggo doen..

[13] Galop, was weer een ramp.. Hij crosst namelijk altijd heel de bak rond, vandaag dus ook weer, dus let ajb niet op m'n zit

[14]

[15] En in de andere bak nog een sprongetje gemaakt!
Jullie zijn vooruit gegaan! Vind ook je zit op heel veel momenten erg netjes