Bas heeft nu een aantal keren in het tuigje gelopen, droogmennen zoals ik dat noem.
Op wat beginnersfouten na ging het super. De remmen en het stuur deden het niet altijd even goed, maar toch vond ik het tijd om er een band achter te knopen van de week.
Dat heb ik geweten, stuiter de stuiter!
Bas aan de kletter, band aan de kletter, daardoor Bas nog veel meer aan de kletter 
Gister zou ik het weer doen, maar door knuddeweer een dagje overgeslagen.
Vanmiddag was het droog weer, wel een harde wind maar dat boeide mij niet, Bas zou vandaag weer voor de band.
Daarvan een hele boel foto's, eerst even een stukje zonder band inlopen, daarna band erachter en gaan met die ban(d)aan!
Het begon lekker, meteen een comminucatiestoornis op het erf...
Even halthouden voor de ingang van de bak
En stappen maar!
Ik happy dat Bas zo netjes halthoud op mijn commando

Door het knuddeweer van gisteren, hadden we vandaag een mooie waterplas in de bak, leuk om te oefenen

Even een drafje ( jammer van het bandje door het beeld, anders was het een mooie bewegingsfoto geweest )
En toen maar eens de band erachter...
Bas vond van niet

En wat zeg ik dan : WEL POTVERRRDORRRRIE LOOP DOOR !
}> Tikje gehaast nog
Zo wordt'ie braafffff
Gaat al netjes
Bas krijgt door wat de bedoeling is, zet zn borst vooruit, knikje in de hals en begint echt te trekken, op deze foto kun je dat aardig zien
Drafje ( check MIJN beentjes
)Galopje! ( puf, hijg, heb een conditie van 0,0 )
En toen bedacht ik me dat ik ook wel met Bas én band door de waterplas kon. Dat zou spetteren, zwaarder worden.. maar ach, het proberen waard of niet ? Bas bleek het heel erg leuk te vinden, ik banjerde wat ongemakkelijk achter hem aan, wild eook weer niet al te nat worden ( had maar schoentjes aan ) maar wilde hem ook niet helemaal uit evenwicht brengen.
Op een gegeven moment hoefde ik niet meer te sturen, Bas boog zelf al af richting waterplas, en jakkerde er in volle vaart doorheen.
JIHAA, Go Bassie!!!! ( nee, mn voeten zijn niet droog gebleven
)Lekker werkbekkie
En uitstappen maar, omdat Bas zo braaf was en zo goed luisterde, mocht Tinetje hem even zonder bandje uitstappen, leert ze ook meteen een beetje mennen

Zo dat waren ze, sorry voor de hoeveelheid, maar was zo trots op Bas, dat ik jullie wilde laten meegenieten.
Het ging zo ontzettend goed, de rem deed het elke keer, halthouden deed hij steeds netjes, overgangen, bochten, alles ging goed! En dan ook nog als volleerde marathonknol door het water crossen... mijn dag kon niet meer stuk
Broek zit nog wat hoog, maar dat heeft nu nog niet zoveel nut, behalve aan het kriebelen wennen

.
Kan alleen jammer genoeg de eerste 10 niet zien.