Leonie (Tulp op bokt) met Joris @ menwerk!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LittleWillow

Leonie (Tulp op bokt) met Joris @ menwerk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-05 19:28

Vandaag heeft leonie weer geoefend met Joris voor haar menbewijs, 2 juli a.s. En ik had al zo lang geleden beloofd eens foto's te maken dus dat heb ik vandaag maar eens gedaan! Jammer dat het weer niet echt mee zat maar de foto's zijn wel leuk geworden, naar mijn mening!

((Leo is mijn zusje en ondertussen behoorlijk verslaafd aan mennen! Haha! we reden altijd samen maar omdat ze na een ongeluk aan haar enkel was geopereed en het rijden gewoon teveel pijn deed is ze wat anders gaan zoeken; mennen dus! Nu kan ze wel weer rijden, mits met mate, maar het mennen is tegenwoordig haar favoriete onderdeel! En ook al weet ik niets van mennen af, ik vind dat ze het goed oppikt! Ja ))

De foto's Cheese! :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Roos_M

Re: Leonie (Tulp op bokt) met Joris @ menwerk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 19:51

Woow! Echt mooi! Mooie fries ook zeg! Die laatste foto is heel apart!

gr. roos

loyalty

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 20:16

wowoooowww dat ziet er echt gaaf uit!!!! hopelijk haalt ze der menbewijs zo te zien wel Vingers aflikken mooie kar trouwens en paard natuurlijk Haha!

Taron

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 21:53

mooi paard en supermooie kar!!
hij heeft er wel plezier in zo te zien!

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 23:55

leuk friesje hoor.. en ziet er verder netjes uit.. mijn instructeur zou alleen zeggen stoel naar achter en geen geknikte knietjes..Knipoog en handen op de plaats houden.. zien wat links voor rechts en rechs voor links..Knipoog

mariz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 11:06

ziet er leuk uit.
inderdaad jammer van het weer.
veel plezier nog en succes met het mennen Lachen

Tulp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 18:17

Hey, ik ben dus degene op de bok! Ben druk aan t oefenen voor mn koetsierbewijs. hopen dat ik m haal!
Ik doe de cursus niet met Joris, maar met het paard van mijn instructeur. Dat gaat vrij goed!
Iedereen bedankt voor de leuke reacties!!! Lachen

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 18:41

gaaf hoor, zo zie je maar dat rijden niet het enige is! zo kan je je enkel met rust laten en toch lekker met je paard bezig zijn Lachen
stoere kar trouwens zeg, maak je ook al weleens tochtjes?

Erwin83

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 18:45

haha zown kar .. moet dan altijd weer aan t ringsteken denken wat ik laatst gedaan heb Tong uitsteken op zo'n kar in de bak Knipoog was echt lachen Lachen

Djoke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 20:08

LittleWillow schreef:

((Leo is mijn zusje en ondertussen behoorlijk verslaafd aan mennen! Haha! we reden altijd samen maar omdat ze na een ongeluk aan haar enkel was geopereed en het rijden gewoon teveel pijn deed is ze wat anders gaan zoeken; mennen dus! Nu kan ze wel weer rijden, mits met mate, maar het mennen is tegenwoordig haar favoriete onderdeel! En ook al weet ik niets van mennen af, ik vind dat ze het goed oppikt! Ja ))

Oh jee, wat had ze? Ik zit nl nu ook met mijn enkel, het is gebroken geweest en moest er ook aan geopereerd worden. Hoop wel weer zo snel mogelijk te gaan rijden! Mennen vind ik ook leuk maar rij toch net iets liever!

LittleWillow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-05 19:58

Zwartwitje schreef:
maak je ook al weleens tochtjes?

Nee, helaas nog niet. Ze oefent nog in de bak en pas als ze haar menbewijs heeft gaan we de straat op... Spannend!!! Lachen

LittleWillow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-05 20:02

Djoke schreef:
LittleWillow schreef:

Oh jee, wat had ze? Ik zit nl nu ook met mijn enkel, het is gebroken geweest en moest er ook aan geopereerd worden. Hoop wel weer zo snel mogelijk te gaan rijden! Mennen vind ik ook leuk maar rij toch net iets liever!

Er zat een botsplinter in haar enkel en die hebben ze weggehaald; de revalidatie liep wel volgens plan maar veel te traag volgens haarzelf! Ze hadden er een jaar voor uitgetrokken en het is nu een jaar geleden; nog steeds kan ze niet heel veel aan haar enkel hebben helaas... Boos! Na het rijden heeft ze soms last dus mennen is, naast dat ze het leuker is gaan vinden, ook gewoon beter voor haar...

Beterschap met jouw enkel!!!

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 20:04

Ziet er goed uit. Dat menbewijs ga je vast wel halen!

En mooie stoere kar zeg!