Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
cijsalover schreef:heeft iemand hier een tip voor, k heb namelijk nog geen slof

dobbel schreef:cijsalover schreef:heeft iemand hier een tip voor, k heb namelijk nog geen slof
dit is de ergste vraag die ik op bokt gelezen hebt je snapt er werkelijk niks van zo te zien het gaat er niet om om je paardje in de krul te rijden, maar om hem van achteren naar voren mooi naar de hand te laten lopen.
zou zeggen ga goed les nemen
cijsalover schreef:heeft iemand hier een tip voor, k heb namelijk nog geen slof
cijsalover schreef:ik denk niet dat ik de vraag goed gesteld heb: hoe kan ik mijn paard relaxt laten lopen zodat ie aan de teugel gaat. oja, ik heb er denk ik meer aan als iemand uitlegt hoe je hem goed kan laten lopen dan om aan te horen dat dit de ergste vraag is
, het spijt me zeer maar dat vind ik nogal vreems. Als de vraag als zo gesteld wordt leg dan eerder uit hoe je je paard naar de hand toe rijdt (wat in principe niet kan over de pc) dan dat ej haar aanraadt hem vast etz etten met een elastiek, ookal is het los. Je dient je paard pas aan de teugel te rijden als je zelf je paard daarin akn begeleiden. cijsalover schreef:heeft iemand hier een tip voor, k heb namelijk nog geen slof
Citaat:waar is een slof dan voor?!

Citaat:oja ik wou ook nog ff zeggen, een meisje bij mij in de les met haar pony, kon ook niet aan de teugel. toen reed ze altijd met slof, hij ging aan de teugel
Lijkt me een super sterk plan!! _/-o_
hihi suepergirl schreef:Mijn tip: ga niet met hulpteugels liggen klooien, maar met een goede instructeur.
Hmmmz.. das pas een goeie tip! Beter dan ik ooit had kunnen bedenken!!![]()
Ga met een goede instructeur liggen klooien!![]()
Lijkt me een super sterk plan!! _/-o_
hihi

cijsalover schreef:dat is het probleem, met bijzet wil het aan de longe wel! maar anders niet
xKatleentjex schreef:De slof ik enkel en allen geschikt voor echt ervaren ruiters en supergoed om... Het kapotte hek van de wei vast te maken