Het kromme is....alle oefeningen, behalve changementen (daar zijn we nog niet aan toe) doet hij prima nu, dus die gevechten zijn geweest.
Maar nu zijn we dus bezig hem nog wat sneller in het achterbeen te krijgen en wat meer van de grond te laten draven....waarbij hij dan wel over de rug moet blijven. Nou, daar gaan we dus weer!!!
En het is niet dat hij het niet snapt, want de ene dag ben je in 20 min klaar met rijden, omdat hij het helemaal geweldig doet en de volgende dag heb je het alleen maar met hem aan de stok.
Het vervelende is dat hij het bit vastpakt en met je gaat rennen, waarbij hij echt nergens respect voor heeft, zelfs niet voor het schrikdraad! We hebben alle mogelijke benaderingen al geprobeerd om het gevecht te voorkomen, maar het lijkt haast alsof hij de grens zoekt. Ben je een keer goed boos geworden, dan kan het opeens wel!!!!! Ik ben echt geen softe, ik sta al helemaal niet alles toe, maar hij krijgt ook niet zomaar op zijn donder. Ik prijs hem ook de hemel in als het goed gaat, daar is hij ook heel gevoelig voor. Maar dit vind ik echt niet leuk meer, je kunt er gewoon geen peil op trekken. Nou zit ik te balen en vrees ik dat dit nooit gaat lukken, maar zo is het bij alles gegaan.
Dit is eigenlijk meer een uiting van balen, balen en nog eens heel erg balen.....