Deze foto's zijn dus van mijn vakantie in Limburg bij Nicka. Ik had Kendi mee genomen en Pino (Nicka's paardje) was daar al. Toen zijn we 's ochtends vroeg om 5 uur gaan rijden, geweldig gewoon!!! Alsof we alleen op de wereld waren!! Dit zijn ze..
Kendi's lieve koppie (ik duidelijk nog niet wakker
)Kendi vond het leuk joh! en ik duidelijk ook

Mooie panorama (het lijkt of ik heel erg trek, maar ik moest Kendi even snel om een gat heen loodsen die ik ineens zag)
Nog een coole steigerfoto op de zandvlakte..
Kendi graaft naar China (ik zit er echt zo op van: Dat paard is GEK!!!
)Ze vond dat water helemaal geweldig!!
Nicka's zusje Tessa op Pinootje door het water..
Tesje op Pino

Door de mist...het leek net of we in Lord of the Rings zaten ofzo

Mooie zonsopkomst, ik weet alleen niet waar ik mee bezig ben, maar volgens mij probeer ik te voorkomen dat Kendi hem er tussen uit naait

Kendi was fris! Ikke duidelijk niet whaha

Ohja..nog een leuke detail. 3 en een halve week voor deze foto's gemaakt werden, had ik mijn been gebroken
. Ik had gezeurd om speciaal gips, waardoor ik nog redelijk kon bewegen en ik had al snel uitgevonden dat ik mijn rijdschoenen aankon met die gipspoot. Dus ik gewoon rijden (dom dom dom, want het is nie zo geweldig geheeld) en terwijl deze foto's gemaakt werden is mijn gips nat geworden en toen hebben we het er maar afgeknipt. En toen kom ik weer in mijn rijlaarzen
Uiteindelijk ben ik nog met Nicka mee op concours geweest en heb ik nog een B parcoursje gesprongen
Maarja...achteraf laat ik het gewoon lekker helen, want nu heb ik er last van
Maar de vakantie was top!!! 
Groetjes Kate

nouja sppr mooi paardje heb je