Vorige week was Vientje naar mij toegekomen want er was weer een studentenwedstrijd en om reiskosten weg te strepen kwam ze al op vrijdag mee naar Goirle!
Bijna gelijk zijn we met Brenda een heel rustig buitenritje gaan maken s'avonds want het was erg warm!
Dit ben ik op Brenda mijn verzorgpony voordat we vertrokken:
Dit is Vientje op Brenda bij het bankven!
En ik weer op Brenda lekker spelen in het water!
Op zaterdag zijn we eerst naar mijn manege in Goirle geweest waar ik Misting ging rijden eventjes. Misting rijd ik op zaterdag mee naar buiten en bijna nooit binnen (eigenlijk alleen als er foto's gemaakt worden
)En dat ik wel groot maar niet TE groot ben is HIER te zien. Stoute misting

Poging tot wijken:
Daarna zijn we weer naar Brenda gegaan maar omdat het zo warm was hebben we maar erg kort met bijna alleen stap gereden.
Ik op brenda:
En Vientje nog op Brenda:
Hierna zijn we naar de studentenwedstrijd gegaan die 5 minuten met de auto van Goirle vandaan gehouden werd wat dus erg fijn was! Vientje reed mee met de Lb dressuur en het L-springen. Op zaterdag waren de voorrondes dressuur en ze lootte op Ko een super mooi zwart paardje!
Ook iemand anders van onze vereniging (SRVM Les Chevaliers uit Maastricht) reed haar eerste wedstrijd in de Ba!
Hierna was de cantus en het feest en toen zijn we weer naar mijn huis gegaan om een korte maar goede nachtrust te hebben in mn eigen bed en om de volgende ochtend om kwart over 9 weer in Riel te zijn!
Na de halve en hele finales dressuur werd het L-springen gehouden!
Hier heb ik van verschillende mensen foto's gemaakt, ik zal de mooiste laten zien.
Dit is Falona op bokt
Weer iemand anders
Hier een betere foto van Ko, het paardje van Veerledec waar Vientje de voorronde dressuur op heeft gereden.
Hier ook nog een paar fototjes van Vientje in actie! Ze heeft zelf ook een topic gemaakt met alle foto's maar deze kunnen hier ook niet ontbreken!
Vientje in de voorronde!
Vientje in de halve finale
En dit gebeurde ook
(kijk naar die oortjes!!!!)Hierna ging ze verder foutloos wat resulteerde in...................
Vientje in de FINALE!!!
Ze sprongen te hoog vandaar dat ik ze heb onthoofd
En ook de finale heeft Vientje gewonnen! Ze is dus 1e geworden!
Felicitaties in dit topic
: viewtopic.php?f=10&t=420250&st=0&sk=t&sd=a&start=0Na de wedstrijd zijn we nog weer naar Brenda geweest!
Dit ben ik weer op Brenda!
Brave pony
Lol in galop
(ze ging er niet vandoor hoor maar er was gewoon iets grappigs)En na het rijden, ontspannen barbie brenda!
Na nog een te korte nacht zijn Vientje en ik weer naar Maastricht afgereisd en was dit wederom leuke weekend weer voorbij!
*Penny
*