ik zet ze er even voor haar ze zal er zelf wel verder op reageren
dit waren ze niet zo veel maar toch wat
groetjes
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Maar ik vind het een hele mooie sjieke fries
kissbambino schreef:hahaha ik heet ook marlot ik heb die naam nooit eerder gehoord

egnie schreef:Vind de fries denk ik wel leuk. Allen hij wordt er een beetje erg in elkaar getrokken. Ik hoop dat het rijden er wat anders uitziet. Het lijkt daarbij dat zij op de lendenen zit. (zadel te ver naar achteren)
De houding is ook niet alles. Volgens mij is het nog steeds zo dat de schouders, heup en hak 1 rechte lijn moeten vormen, wat dus absoluut hier niet het geval is. ALs de ruiter haar been daar neerlegt volgens deze lijn dan drijft zij het paard thv de achterknie?????
Raad dan ook aan om er iemand bij te halen die kennis heeft van zadels. In dit geval zal de houding dan al stukken verbeterd worden. Mocht je zadel goed liggen dan kan ze gaan werken aan haar hand houding. Houd namelijk wel erg vast. (hand zit vast op het bovenbeen)
Nogmaals de fries is leuk, maar zo komt hij of zij er niet bepaald goed uit de verf. In ieder geval succes........
hij was op dei foto's ook nog maar 4weken onder het zadel!! dus dan vind ik het al heel wat!!

egnie schreef:Vind de fries denk ik wel leuk. Allen hij wordt er een beetje erg in elkaar getrokken. Ik hoop dat het rijden er wat anders uitziet. Het lijkt daarbij dat zij op de lendenen zit. (zadel te ver naar achteren)
De houding is ook niet alles. Volgens mij is het nog steeds zo dat de schouders, heup en hak 1 rechte lijn moeten vormen, wat dus absoluut hier niet het geval is. ALs de ruiter haar been daar neerlegt volgens deze lijn dan drijft zij het paard thv de achterknie?????
Raad dan ook aan om er iemand bij te halen die kennis heeft van zadels. In dit geval zal de houding dan al stukken verbeterd worden. Mocht je zadel goed liggen dan kan ze gaan werken aan haar hand houding. Houd namelijk wel erg vast. (hand zit vast op het bovenbeen)
Nogmaals de fries is leuk, maar zo komt hij of zij er niet bepaald goed uit de verf. In ieder geval succes........
en op die 2e zat ik scheef voor de foto!
kusies schreef:ziet er leuk uit!!! veel succ6 verder nog!! en denk dat dit idd niet bij HAW hoort!!
Citaat:egnie schreef:
Vind de fries denk ik wel leuk. Allen hij wordt er een beetje erg in elkaar getrokken. Ik hoop dat het rijden er wat anders uitziet. Het lijkt daarbij dat zij op de lendenen zit. (zadel te ver naar achteren)
Nogmaals de fries is leuk, maar zo komt hij of zij er niet bepaald goed uit de verf. In ieder geval succes.......