klunsmuts schreef:Ik vind ook de beenhouding in combinatie met je sporen niet zo'n super idee. (zo ziet het eruit op de foto) Het lijkt net alsof je de hele tijd bezig bent met je sporen te gebruiken. Ik weet niet of dat ook zo was. Misschien moet je proberen je hakken wat meer naar buiten te leggen zodat je sporen niet constant de flanken raken. Misschien heb ik het mis en komt het door de foto's hoor.
Vind jullie verder leuke combi.
het zijn foto's van het begin, en Dee is helaas erg afgestompt door het rijden van mn moeder(terugwerken met zit en hand, en iedere pas spoortjes in die buik, gelukkig heeft ze inmiddels besloten om zonder sporen te gaan rijden) dus ik denk dat het daar mee te maken heeft dat ze in het begin de sporen er geregeld bij had
zodra je met Dee eventjes aan het rijden bent en veel (schijn)overgangen maakt wordt ze stukken beter aan je been, zoals ze op het laatst met het rijden ook was 
toen liep ze ook lekker nageeflijk wat al heeeel erg lang geleden is dat ze dat gedaan heeft
klim er morgen zelf even op, denk dat het voor dee ook fijner is als ze gewoon regelmatig lekker naar de ontspanning toe gereden wordt, ipv zoals het de laatste tijd gaat, steeds een week of langer niet rijden en dan 2 of 3x na elkaar 'hobbelen' met mn moeder en dan weer een tijd stilstaan, zeker omdat ze nu alweer 20 is kan ze maar beter gewoon lekker aan t werk blijven zodat ze soepel blijft
zal de volgende keer als iris er weer is ook weer rijfoto's maken, en dan van het hele rijden, denk dat je dan heel goed verschil tussen het begin en het eind kan zien