Ik verzorg een haflinger
ze is echt heel erg lief en zla nooit een pas verkeerd doen
maar ze springt heel erg raar... :Sze springt wel maar gaan met haar benen 1voor 1 dus eerst het eene beendaarna het andere been... :S
ze gaat op normaal (99.9% gaat ze te hard) oop de hindernis af maar ze komt altijd goed uit enzo mijn instructrice weet het ook niet (ze is gediplomateert)
en aan e teugel rijden lutk me ook neit ben altijd heel alng beisg en ze komt nooit si ietsiej naah beneden...
Wie kan mijn tips geven ik maak binnenkort foto's vna eht springen en van haar zelf en die zet ik dan hier op en o,ja ik heb met haar ongeveer 50cm gespriongen maha binnekort gaah ik ook hoger...
Gr AbiaSlOver en likjeSs van Quint

springt al vanaf haar 8ste? sorry hoor maar er is dus steeds op een verkeerde manier met um gesprongen? Mijn quarter sprong eerst ook zo dus hebben we veel lessen genomen en nu springt ze als de beste! denk dat je t best met dressuur kunt beginnen, als de basis goed is komt springen vanzelf wel.
Op deze foto ben ik met d'r aan het galloperen ik vind het een mooie foto maar jammer dat ik net omhoog vlieg..
Op deze foto kijk ik naar beneden omdat ik niet op de foto wou hier liep ze heeeeeeeeelllll iets naar beneden met d'r hoofd