mijn zus had een paar dagen geleden no wat leuke foto's gemaakt

hij liep lekker ontspannen vond ik zelf

tips graag (maar ik hoef niet afgekraakt te worden)
dit was het weer een berichtje zou leuk zijn

doei doei
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

.. Kzie ginger en Sjoniiej
gewoon daar tussen staan!!! ziet er goed uit
! ook grappige naam.. lekker tegenstrijdig
-xxx- Dieuwke
Haha veel succes nog!!

zal er nog meer op letten...
egnie schreef:Lekker dier......
Een paar kleine dingen die mij zijn opgevallen:
ellebogen aan je lichaam houden
misschien lijkt het door de foto's zo maar volgens mij mogen je schouders wel iets meer naar achteren ( tieten naar voren ), en je hakken wat meer uittrappen.
Groetjes en veel plezier....
Snoevie schreef:knap paard zeg,ziet er goed uit
pas wel op met je sporen,dat je hem niet in zijn buik prikt(foto 2+3)
! 

maar ik vind dat hij al veel beter loopt nu hoor
LecyTinker schreef:misschien dat je zou kunnen proberen m iets actiever te rijden zodat hij netjes rond wordt. Achterhand er iets netter onder en dan komt zijn hoofd ook vanzelf netjes op zn plaats en dan heb je ook niet zo die lange nek...
Als je idd iets meer rechtop zou zitten ( schouders naar achter) dan zouden je armen ook iets meer ontspannen zijn.
Hakjes uitduwen ( foto 2) en dan zit er ook al iets meer vaart in omdat je dan met je onderbenen beter tegen zijn zij aanligt en dus iets meer druk daar zit. Zelfs met sporen moet je netjes uitdrukken...
Dit is geen negatief commentaar, alleen een paar dingetjes die me opvielen vanaf je foto´s, maar weet ook heel goed dat foto´s een moment opnamen zijn, dus kan heel goed dat je al deze dingen wel doet, maar net niet tezien zijn op de foto´s...
Vind jullie samen wel een mooi koppel, qua bouw en zo passen jullie geweldig bij elkaar... Zeer zeker leuk om te zien. Paardje ziet er super uit en dat is al 90% van alles...
Succes samen...