Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Springt lekker ruim.
Beetje zwabberen, verder springt hij wel mooi hoog over de hindernis, maar zou dit topic niet naar HAW moeten verplaatst worden? Le0nie schreef:Leuk ponytje, is hij nog jong, want op de foto lijkt het net alsof zn achter benen een kilometer uit elkaar staan als hij afzetBeetje zwabberen, verder springt hij wel mooi hoog over de hindernis, maar zou dit topic niet naar HAW moeten verplaatst worden?
Hij is 6 jaar

AngelStar schreef:Le0nie schreef:Leuk ponytje, is hij nog jong, want op de foto lijkt het net alsof zn achter benen een kilometer uit elkaar staan als hij afzetBeetje zwabberen, verder springt hij wel mooi hoog over de hindernis, maar zou dit topic niet naar HAW moeten verplaatst worden?
Hij staat tog in HAWHij is 6 jaar
Ik zat bij paardenpraat te kijken en toen opende ik een nieuwe bokt internetpagina en toen drukte ik op de nieuweste reactie dus ik zat nog bij mn hoofd in paardenpraat ... Sorry! Citaat:Oh srryIk zat bij paardenpraat te kijken en toen opende ik een nieuwe bokt internetpagina en toen drukte ik op de nieuweste reactie dus ik zat nog bij mn hoofd in paardenpraat ... Sorry!

Hij is NRPS (haflo-arabier)