foto's concours Duitsland

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

horsies

foto's concours Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-05 09:33

De eerste springwedstrijd van zowel Magic als Barclay. Deze wedstrijd wordt elk jaar gehouden in Duitsland en ik ga er meestal heen met de jonge paarden om ze een beetje ervaring op te laten doen samen met mijn vriendin Laura (sinds kort ook op bokt (oxer)).

Ik had gehoord dat ze een overbouwde sloot in het parcours hadden staan en dus was ik samen met Laura maar eens met een stuk blauw plastic in de weer geweest om m.n. Barclay vast te laten wennen (want dat is echt een ongelovelijke scheiterd. Nou dat was maar goed ook want ik geloof dat hij wel een keer of drie geweigerd heeft en daarna sprong hij zo hoog dat ik amper kon blijven zitten en Jura (paardje van Laura springt er gewoon overheen alsof er niets aan de hand is GRRR.... Bloos Haha! .

Dus ik had er een zwaar hoofd in voor de wedstrijd maar uiteindelijk ging het toch prima met barclay. Ik had een balkje en hij keek niet eens naar de sloot?!?! *o/*
En met magic was ik twee keer foutloos: TWEEDE PRIJS *o/* . Ik was namelijk 1.05 sec langzamer dan de eerste Huilen en ja dat was wel even balen maar goed magic sprong super dus ik mag niet klagen maar 1.05 sec zucht... was wel erg dichtbij.
EN DAN NU DE FOTO'S:
Barclay:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Met magic tijdens het normale parcours:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En dan de barrage:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en wat vinden jullie ervan??

_lautje_

Re: foto's concours Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 09:40

Erg mooie foto's.

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 09:45

Gave fotos...mooie paarden ook!

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 09:50

Ziet er goed uit hoor! leuke foto's !

marijkuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 09:50

Dat ziet er goed uit!! waar was dat in duitsland??

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 10:01

Wauw..!!!!! SUPER!!! Pff.. van zoiets kan ik geloof ik alleen maar dromen.. :S Wat zou ik graag een sop wedstrijd gaan zeg.. Knipoog Heel netjes!!

horsies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-05 11:12

@peanutbutter,hermesdeux en ditchie bedankt!!
@marijkuh in de buurt van Aachen ik weet de plaatsnaam niet precies, zou ik laura even moeten vragen die gaat er namelijk al veel langer naar toe (haar oom en tante wonen daar).
@jumpfreak: waarom kun je niet op wedstrijd dan???

En heeft er nog rijtechnisch commentaar???

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 11:38

mooi zeg die kunnen er wat van!

mariz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 11:51

ziet er netjes uit. Lachen
ik heb geen comentaar, vind het knap van jullie Lachen

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 11:55

"een beetje ervaring opdoen" noemt ze dat Tong uitsteken
Als ik überhaupt ooit zo hoog spring ben ik 100 jaar verder! Haha!
Nee ziet er erg goed uit, proficia tmet je 2e plaats.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 12:01

Rijtechnisch commentaar? Ik vind het er super uit zien!!
Gefeliciteerd met je tweede plaats! Paarden ziet er prachtig uit, echt heel netjes

oxer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 12:12

Hey leuke foto's meissie. Was inderdaad weer een tof concours.
Was maar goed dat we een beetje geoefend hadden met die sloot anders was je met Barcley nooit rondgekomen ha ha ha en tja die van mij is nu eenmaal een koele kikker die kijkt echt nergens van op. Had ik je al verteld dat ik bij ons op stal "even" het parcours had gedaan met al die "enge" voorwerpen erin??? Nou we zijn dus een uur bezig geweest om allemaal "enge" dingen te verzamelen (marjolein en ik) en ook bijna een uur met het opbouwen van het parcours. Zitten we allebei eindelijk in het zadel springen Jura en Madrange alle hindernissen gewoon met een air van nou is dat nou zo moeilijk!?!??? whahaha Waren we dan dik twee uur druk mee geweest.
Maar goed nog even on-topic heb jij de foto's van eva ook al???
Ben namelijk erg benieuwd hoe ze zijn geworden??

Zie je snel weer groeten Laura

oxer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 12:13

Heb je trouwens mijn avatar gezien???? Vond hem zelf wel mooi.(alleen mijn achterwerk steekt een beetje uit zucht...)

horsies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-05 12:31

@ thirza: Ja ik ben ook heeeel trots op mijn beide kereltjes ze beginnen steeds meer plezier in het springen te krijgen.

@ mariz: bedankt maar ik doe er niet zo heel veel aan hoor de paardjes doen het zwaarste werk ik hoef alleen maar mee te liften ha ha.

@ lenn: Klonk dat beetje ervaring opdoen echt zo verwaand??
Het voordeel van deze wedstrijd is dat je mee kan doen zonder startkaart maar dan moet je wel uit de buurt komen (ja we hebben een beetje gesmokkeld Bloos ). Beide paarden hebben nog niet zo veel ervaring in het parcours en dit is dus een mooie kans om wat ervaring op te doen.
En joh als jij straks het goede paard onder je kont krijgt spring je dit ook zo hoor.

oxer schreef:
Had ik je al verteld dat ik bij ons op stal "even" het parcours had gedaan met al die "enge" voorwerpen erin??? Nou we zijn dus een uur bezig geweest om allemaal "enge" dingen te verzamelen (marjolein en ik) en ook bijna een uur met het opbouwen van het parcours. Zitten we allebei eindelijk in het zadel springen Jura en Madrange alle hindernissen gewoon met een air van nou is dat nou zo moeilijk!?!??? whahaha Waren we dan dik twee uur druk mee geweest.

Hi hi hi hi echt weer zo'n actie van Jura. Jullie hebben zeker wel in een deuk gelegen van het lachen of niet dan??? Maar wel handig hoor zo'n koele kikker. Magic springt ook bijna alles maar Barcley is wat dat betreft echt een eersteklas watje.

Citaat:
Maar goed nog even on-topic heb jij de foto's van eva ook al???
Ben namelijk erg benieuwd hoe ze zijn geworden??

Ja natuurlijk heb ik die zijn echt cool geworden je nichtje rijdt echt al goed hoor. Ik zal ze straks nog wel even in dit topic zetten.

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 12:34

haha nee nee zo bedoelde ik het niet! Bedoelde gewoon dat je goed bezig bent! Lachen

horsies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-05 12:35

Ohw ja je avatar is echt super(mooie foto)!! En wanneer houd je nou eens op over dat achterwerk ik vind het wel meevallen hoor.
Hoe is het je trouwens gelukt om een avatar te krijgen bij mij lukt het niet ik heb het al wel een keer of twintig geprobeerd en heb de moed opgegeven.

horsies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-05 12:37

Lenn schreef:
haha nee nee zo bedoelde ik het niet! Bedoelde gewoon dat je goed bezig bent! Lachen

oh gelukkig maar ik heb namelijk een gruwelijke hekel aan mensen die opscheppen vandaar.
Ik ben zelf ook nog niet tevreden over mezelf maar ik geloof niet dat ik de paarden in de weg zit tijdens het springen toch??
Moet nog wel een beetje werken aan de afwerking (hakken laag, rug hol enz)

narrator

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 12:40

wauw!!! ziet er echt professioneel uit Haha! welk niveau? of..had je dat al ergens vermeld? ...

mooi hoor Haha! ziet er geweldig uit Haha!

en gefeliciteerd met je prijs Haha!

oxer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 12:52

Hoi Narrator, het moest doorgaan voor een b-parcours maar wij vonden het aan de hoge kant.

en @horsies die avatar stond er gewoon in een keer op dus meer geluk dan wijsheid denk ik

horsies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-05 14:12

Daar komen ze dan de foto's van Eva op ???? sorry ben z'n naam vergeten maar het kon wel een tweelingbroertje van Magic zijn vind je ook niet??
Eva is het nichtje van Laura, ik geloof dat ze tien is en een jaar of twee rijdt. Vindt haar hartstikke goed rijden jullie???

Afbeelding

Hmmm iets te laat.

Afbeelding

Deze is beter!!

Jammer genoeg niet meer foto's (ik moest al aardig rennen voor deze twee) ik snap werkelijk niet hoe jij het voor elkaar hebt gekregen om er zoveel te maken Laura. Ik zal de foto's ook wel even naar je toesturen per post dan kun je ze aan je nichtje geven.

oxer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 14:14

De pony van Eva heet Bengel. Ze zal het erg leuk vinden als je de foto's stuurt ze heeft namelijk zelf geen foto's gemaakt.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 14:19

Leuke foto;s hoor Lachen ziet er leuk uit daar in duitsland.. Lachen mooie paardjes ook Lachen

horsies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-05 15:23

bedankt maar niemand rijtechnisch iets te melden???

loeder

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 15:40

iets rijtechnisch?? het ziet er gewoon erg goed uit!!
echt mooie foto's zeg!!
sommige hindernissen zien er inderdaad best hoog uit, vooral een Oxer (weet zo niet meer de hoeveelste foto dat was)!
Rijd je vaker wedstrijden?? Knipoog

Groetjes Haha!

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 17:31

Het ziet er allemaal goed uit !! mooi paardje ook zeg Gaaaap