Mijn 3 jarige Equador merrie onder het zadel!!!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lante

Mijn 3 jarige Equador merrie onder het zadel!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-05 22:10

Nog maar een paar weekjes is onze Viantha onder het zadel, maar wat een fijn paardje!!
Ik weet het; ik zit wat ver met mijn benen naar achteren zo nu en dan of wat teveel voorover (verlichte zit) heb kapstok tenen en pianovingers; daar hoef je dus geen commentaar op te geven... dat weet ik al... Op die ene foto hangt mijn binnenteugel te los, I know... maar verder loopt Viantha wel okay, toch..? Haha! Tong uitsteken

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bonny_CT

Re: Mijn 3 jarige Equador merrie onder het zadel!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 22:17

ziet er echt goed uit al voor zo korte tijd... En idd commentaar heb je zelf al gegeven. Ga zo door

Fabienne1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 06:40

He wat leuk nog een Equador-merrie van 3 jaar! Ik ga er binnenkort op een rijden, ze wordt momenteel ingereden.
Hoe groot is jouw paard? Volgens mij staan de Equadors bekend om hun goede karakter!
Heb jij haar zelf ingereden? Ziet er al goed uit zeg.

utjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 06:51

hey wat super, ik heb ook een V'tje onder het zadel. Eentje van Polansky een supertje.
Zo doorgaan hoor!!

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 10:59

Hey wat leuk een equador merrie onder het zadel Haha!

Ik heb zelf een jonge Krack X Equador Haha!

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-05 12:41

Ik heb helaas geen tijd gehad om haar zelf helemaal af te richten (mijn andere paarden allemaal we), maar vanaf twee weken ben ik haar zelf weer gaan rijden. Ik heb haar eigenlijk nog niet gemeten, maar volgens mij moet ze nu ruim 1.65m zijn... Hebben jullie ook foto's van jullie jonge paarden onder het zadel of aan de longe? Vind ik wel leuk om te zien; met name de Equadors natuurlijk om on-topic te blijven!;-)

punkyboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 12:48

Ze loopt echt al super mooi zeg!! mijn paardje is nu ongeveer 2 mnd onder het zadel en doet het ook super, maar hij is nog super gevoelig en speels... ben vooral bezig aan de longe, omdat hij eigenlijk nog iets te jong is vind ik (bijna 3). Hij moet meer aan mijn stem wennen enzo
Succes verder

Fabienne1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 12:56

Voor foto's van 'mijn' Equador kun je op mijn onderschrift klikken. Dat zijn foto's van de eerste week.
Gisteren ben ik bij haar gaan kijken, ze staat er nu twee weken. Hij rijdt haar al los door de bak en gallopeert ook al. Ik heb daar ook foto's van, maar nog niet online.
Volgende week mag ik er zelf op! Spannend!

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-05 13:38

Laat even weten hoe dat gegaan is dan; ben wel benieuwd; laat je ook even iemand foto's maken dan Knipoog !