Nonja op wedstrijd

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

daan

Nonja op wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-02 18:50

Hopelijk nu wel in 1 keer goed!
Dit is Nonja op wedstrijd. Nonja is nu zo'n 13 jaar mijn verzorgpaard en ze wordt 1 mei 30! Deze foto is wel al van een tijdje geleden, ze zal hier zo'n 23 geweest zijn denk ik.

Afbeelding

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-02 18:54

Leuk paardje zeg!
Zijn jullie Z dressuur?

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-02 18:54

Mooie foto! Wat voor niveau liep ze?

daan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-02 18:57

Ja dat klopt, het was een dressurzadel met korte singelstoten en dus een gewone singel. De ene kant was ook opgelapt met suede (per ongeluk) en de andere kant was gewoon leer..Het zadel was toen ik het kocht al oud maar heel en doet het nog steeds goed op het paard van een stalgenootje Lachen !

daan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-02 19:01

Haha, Z dressuur! Ik hoop nog steeds ooit uit de L te raken! Op deze foto rijden we L2, en verder ben ik ook nooit gekomen. Kort na deze foto ben ik gestopt met wedstrijden rijden vanwege haar leeftijd, maar ik verzorg haar nu dus nog wel, Nonja is echt mijn allerechtste allergrootste liefde! Ik heb inmiddels wel een eigen paard waar ik 3 wedstrijdjes mee gestart ben (gewoon B dus) en daar ga ik zondag voor het eerst L mee starten.

littleroosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-02 20:40

Mooie foto hoor!

Maar ik dacht ook dat je Z was vanwege het hoedje( dat volgens mij pas vanaf Z gedragen mag worden).

daan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-02 13:44

littleroosie schreef:
Maar ik dacht ook dat je Z was vanwege het hoedje( dat volgens mij pas vanaf Z gedragen mag worden).

Hoedje mag bij de NBVR gewoon in de B al, en bij ons in de buurt hebben veel mensen dan ook al een hoedje op. Moet zeggen dat mensen blijkbaar wel snel denken dat jejezelf geweldig vindt. Ik vind mezelf dus helemaal niet geweldig maar ik heb het hoedje toendertijd gekregen van de eigenaar van het paard toen ik L werd en zet het dus gewoon wel op mijn kop!
Er is hier trouwens aleens een topic over geweest, op vraag maar raak denk ik.