Pasje wijken:

Paar meter verderop:

SB, ze wil zich op deze hand snel te veel om mijn been heen krullen, vandaar iets minder buiging dan hoort, omdat ik eerst die controle goed wil hebben:
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

)kendilover schreef:Ze kan zeker wel goed scharen in haar wijken
. Zet d'r vaak na een paar meter alweer rechtuit, of de andere kant op terug, omdat ze anders een beetje té fanatiek richting hoefslag gaat!mOmmii schreef:Mooi paardje
Alleen vind ik dat je bandages een beetje raar zitten, heb je hele dikke onderlappen?? ( )
Op welk niveau rijd je ??
!
. Maar ik heb juist het idee dat de SB ietsje meer mag. Niet al te veel, net een tikkie erbij. Zo vind ik het net als gewone binnenstelling lijken. Maar misschien dat dit net in het begin van de lange zijde was? Mooi paard! egnie schreef:Mama doet goed zijn best. Volgens mij is de SB zo goed. Zij loopt in drie sporen en is licht ingesteld. Misschien dat jij iets meer voor je uit moet kijken, maar dat is moeilik te zien op die foto. Ik vind het er in ieder geval netjes uitzien. Succes....
Miss_Blimm schreef:en dat idd je bandages niet goed zitten
Lisanne_Kees schreef:Wat een zwarte schoonheid zeg !
siets schreef:Leuk paardje! Doet het goed zo te zien . Maar ik heb juist het idee dat de SB ietsje meer mag. Niet al te veel, net een tikkie erbij. Zo vind ik het net als gewone binnenstelling lijken. Maar misschien dat dit net in het begin van de lange zijde was? Mooi paard!
, ben benieuwd naar meer, ziet er echt leuk uit! alleen lijkt het of je wat naar 1 kant hangt in je zadel, voor jou naar rechts, en voor de foto dus naar links
! Hopelijk betekent dat serieus gezicht concentratie en geen spanning! Blijf zo voort doen!
Je zit wel een beetje scheef, je knikt in in je heupen of niet?
, ik zal er voortaan op letten om pas met m'n ogen te knipperen als de foto verder ook op een stom moment wordt gemaakt, dan geeft het niet. Het is gewoon stom toeval dat ik precies op deze foto's een beetje raar doe met m'n ogen
. En dat serieuse gezicht is zeker geen spanning hoor, dat is opperste concentratie
Issy schreef:heee leuke foto's, bevalt de camera?
Nou ik vind dat Shine stevig opzij stapt, ziet er evenwichtig en soepel uit. Die banadages zitten prima niks mis mee!
. Wilde ook nog even bij je les komen kijken en foto's maken maar ik was te laat thuis, dus dat komt nog een keer!AngelStar schreef:Ziet er goed uit! Mooi paard!
mariellexxx schreef:Eskadron onderlappen zijn heerlijk om mee te rijden !!