Shine@work

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Remember

Shine@work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-05 12:41

Sinds zaterdag hebben we een nieuwe camera, en die moest even uitgeprobeerd worden. Shine en ik werden het slachtoffer van mijn broertje. Er zijn een paar foto's heel goed gelukt maar hij heeft tussendoor ook veel met instellingen uit zitten proberen, dus veel zijn er meteen in de prullenbak beland! Deze waren toonbaar, behalve dan dat ik op elke foto wel raar kijk Vork

Pasje wijken:

Afbeelding

Paar meter verderop:

Afbeelding

SB, ze wil zich op deze hand snel te veel om mijn been heen krullen, vandaar iets minder buiging dan hoort, omdat ik eerst die controle goed wil hebben:

Afbeelding

Kathleen_vW

Re: Shine@work

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 12:44

Mooie foto's hoor, leuk beessie ook, voor zover ik kan zien (zijn niet zo veel foto's)
Ze kan zeker wel goed scharen in haar wijken Knipoog

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 12:45

Mooi paardje Kwijl
Alleen vind ik dat je bandages een beetje raar zitten, heb je hele dikke onderlappen?? ( Bloos )
Op welk niveau rijd je ??

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-05 12:50

kendilover schreef:
Ze kan zeker wel goed scharen in haar wijken Knipoog

Ja, opzij gaat ze wel Haha!. Zet d'r vaak na een paar meter alweer rechtuit, of de andere kant op terug, omdat ze anders een beetje té fanatiek richting hoefslag gaat!

mOmmii schreef:
Mooi paardje
Alleen vind ik dat je bandages een beetje raar zitten, heb je hele dikke onderlappen?? ( )
Op welk niveau rijd je ??

Zitten Eskadron onderlappen onder. We zijn nu L2+2, ze is begin april bevallen van haar 2e veulen en we zijn vorige week voor het eerst weer weg geweest.

whoopylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 14:45

Mooie foto's!
En mooi paard ook!

egnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 14:54

Mama doet goed zijn best. Volgens mij is de SB zo goed. Zij loopt in drie sporen en is licht ingesteld. Misschien dat jij iets meer voor je uit moet kijken, maar dat is moeilik te zien op die foto. Ik vind het er in ieder geval netjes uitzien. Succes....

Lisanne_Kees

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 17:50

Wat een zwarte schoonheid zeg Haha!!
Je rijd hem ook netjes voor zover ik zie.
En het zijn mooie scherpe foto;s!

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 17:55

Prachtig paard Lachen
Mooie bak trouwens ook!

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 18:01

Jammer dat je niet recht zit, en dat idd je bandages niet goed zitten. Verder wel leuk paardje. Heb je niet meer rijfoto's?

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 18:05

Leuk paardje! Doet het goed zo te zien Ja. Maar ik heb juist het idee dat de SB ietsje meer mag. Niet al te veel, net een tikkie erbij. Zo vind ik het net als gewone binnenstelling lijken. Maar misschien dat dit net in het begin van de lange zijde was? Mooi paard!

Taron

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 21:06

mooi paard zeg!!
ze loopt echt mooi!

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-05 21:39

egnie schreef:
Mama doet goed zijn best. Volgens mij is de SB zo goed. Zij loopt in drie sporen en is licht ingesteld. Misschien dat jij iets meer voor je uit moet kijken, maar dat is moeilik te zien op die foto. Ik vind het er in ieder geval netjes uitzien. Succes....

Ze mag echt wel wat meer lengtebuiging hebben, maar ze heeft dus de neiging om zich te veel om mijn been heen te krullen en daarbij links vast te gaan pakken (als het ware over de linkerschouder weg te lopen), en dat is niet de bedoeling.

Miss_Blimm schreef:
en dat idd je bandages niet goed zitten

Die opmerking vat ik niet helemaal, want de bandages zitten zeer zeker wel goed. Bandageer alleen aan de voorbenen niet té hoog door, en door de lap eronder ziet het er misschien anders uit dan je gewend bent?

Lisanne_Kees schreef:
Wat een zwarte schoonheid zeg !

Ze is echt donkerbruin, maar nu je het zegt, ze lijkt wel heel erg zwart ja op de foto's, zelf haar bruine neusje valt niet zo op!

siets schreef:
Leuk paardje! Doet het goed zo te zien . Maar ik heb juist het idee dat de SB ietsje meer mag. Niet al te veel, net een tikkie erbij. Zo vind ik het net als gewone binnenstelling lijken. Maar misschien dat dit net in het begin van de lange zijde was? Mooi paard!

Zie hierboven Knipoog

En allemaal bedankt voor de reacties Vork

Calimero0

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 23:00

ziet er goed uit! Mooi paardje hoor!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 23:19

Ziet er netjes uit, echt een dressuur paardje!
Veel succes nog op je wedstrijden, jullie zijn een leuke combi Ja

Belli

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 08:42

Hehe... Lache op de foto's he Knipoog , ben benieuwd naar meer, ziet er echt leuk uit! alleen lijkt het of je wat naar 1 kant hangt in je zadel, voor jou naar rechts, en voor de foto dus naar links Haha!! Hopelijk betekent dat serieus gezicht concentratie en geen spanning! Blijf zo voort doen!

grts

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 08:52

Mooie foto's goed getimed Haha! Je zit wel een beetje scheef, je knikt in in je heupen of niet?

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-05 08:59

Haha!, ik zal er voortaan op letten om pas met m'n ogen te knipperen als de foto verder ook op een stom moment wordt gemaakt, dan geeft het niet. Het is gewoon stom toeval dat ik precies op deze foto's een beetje raar doe met m'n ogen Sigaar. En dat serieuse gezicht is zeker geen spanning hoor, dat is opperste concentratie Knipoog

Dat scheef zitten vind ik wel meevallen. Ik maak m'n rechterbeen langer en ga wat meer op m'n rechterzitbeenknobbel zitten als extra zijwaartse hulp. Ze moet dus wel naar rechts om weer 'onder' me te komen. Ik knik wel wat in in m'n linkerheup ja, die neiging heb ik snel omdat ik het dan moeilijk vind om mijn linkerbovenbeen lang af te laten hangen terwijl het onderbeen naar achter gaat. Maar ook daar wordt aan gewerkt!

utjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 09:06

Super leuk paardje zo te zien!! Knipoog

Issy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 14:00

heee leuke foto's, bevalt de camera?
Nou ik vind dat Shine stevig opzij stapt, ziet er evenwichtig en soepel uit. Die banadages zitten prima niks mis mee!

AngelStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 14:04

Ziet er goed uit! Mooi paard!

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-05 16:56

Issy schreef:
heee leuke foto's, bevalt de camera?
Nou ik vind dat Shine stevig opzij stapt, ziet er evenwichtig en soepel uit. Die banadages zitten prima niks mis mee!

Ja, de veulens staan er ook al in vol ornaat op, die stuur ik wel door Haha! . Wilde ook nog even bij je les komen kijken en foto's maken maar ik was te laat thuis, dus dat komt nog een keer!

AngelStar schreef:
Ziet er goed uit! Mooi paard!

Dank je!

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 17:04

Ziet er heel leuk uit !! ik vind dat je een mooi paardje heb, en je zit er netjes op... Het verdere commentaar is al gegeven !!! Eskadron onderlappen zijn heerlijk om mee te rijden !! Zeker als je haar net weer een beetje oppakt enzo. Dat deed ik ook bij een verzorgpaardje. Knipoog

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-05 15:34

mariellexxx schreef:
Eskadron onderlappen zijn heerlijk om mee te rijden !!

Inderdaad, ik heb ze er altijd onder zitten