Onderlinge springwedstrijd fotos

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Eilatan

Onderlinge springwedstrijd fotos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-05 11:31

Gister was er een onderlinge springwedstrijd bij ons op de manege en hier zijn de fototjes. Het zijn manege en eigenpaarden gemengd, maar met de uitslag hebben ze ze wel gescheiden. Als je een paard huurt kom je daarintegen wel weer bij de EPs in de uitslag. Ik zal er hoogtes bijzetten.
Sorry voor de bagger kwaliteit, moet nog erg aan mn nieuwe toesteltje wennen, en het was ook erg stoffig, leek wel zandverstuiving, en mn lens was daardoor ook bestoft en kreeg ik dus niet zulke scherpe fotos. Ik heb niet alle fotos gemaakt, ik moest zelf ook rijden dus toen heeft iemand anders het even overgenomen.
Bij mij ging het bagger slecht, zo slecht heb ik nog nooit gesprongen, op hindernis 1 al een weigering en toen sprong ze alsnog en nam ze maar de hele hindernis mee.... Daardoor werd ik bang en ging ik slecht zitten en zij nog slechter springen....Bah, als het zo gaat heb ik er ook geen lol meer in... Op de fotos zie je ook dat ik blijf zitten, dat heeft niets te maken met dat ik niet weet hoe die verlichte zit moet maar omdat ik bang ben dat ze weigerd, maar als ik zo zit gaat ze juist weigeren...ook moet ik niet zo naar de hindernis kijken, ik weet het, nu moet ik het nog doen...
Wat ik zeg, op andere paarden heb ik dit niet, dan heb ik nog vertrouwen en op haar dus niet meer.... Maja, ik heb zoveel met haar meegemaakt ik wil niet stoppen met op haar rijden(rij al 5 jaar bijna alleen op haar, maar vroeger waren we een veeeel beter team)...

Nouja de fotos:
eerst de manege paarden:
MP 1e plaats met Inca, 70 cm, foutloos parcours en barrage met een tijd van 41.43.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

MP 2de plaatsmet Bailey, 80 cm, foutloos parcours en barrage met een tijd van 44.29.
Afbeelding
Afbeelding

MP 3de plaats met Onyx, 80 cm, foutloos parcours en barrage met een tijd van 45.98. Hier helaas geen fotos van.

MP 4de plaats met Lea, 70 cm,
foutloos parcours en barrage met een tijd van 47.70.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

MP 5de plaats, op Bailey, 70 cm,
foutloos parcours en barrage met een tijd van 51.55
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

MP 6de plaats, op Hitstar, onze draver, 70 cm,
foutloos parcours, 4 strafpunten in de barrage, met een tijd van 57.65
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

MP 7de plaats op Astor, 70 cm.
foutloos parcours, 4 strafpunten in de barrage, met een tijd van 1.02.73.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

MP 8ste plaats op Djinn(dit is de mama van mij paardje), 80 cm.
foutloos parcours, uitgebeld in de barrage
Afbeelding

MP gedeelde 10de plaats op Jozele, 70 cm
4 strafpunten in het parcours
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

MP gedeelde 10de plaats op Aglona, 70 cm
4 strafpunten in het parcours
Afbeelding

MP 11de plaats op Berlingo (ik dus:P), 80 cm
8 strafpunten in het parcours
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

MP 12de plaats op Ge, 70 cm
12 strafpunten in het parcours
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

MP 13de plaats op Astor, 80 cm
uitgebeld in het parcours
Afbeelding

Dan de eigenpaarden:
EP 1ste plaats op Newton 90 cm
foutloos parcours en baragge in een tijd van 48.41
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

EP 2de plaats op Mr Y Calvaro 90 cm
foutloos parcours en barrage in een tijd van 48.47
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

EP 3de plaats op Djinn(gehuurd manegepaard, mam van mn paard) 80 cm
foutloos parcours, 16 strafpunten in barrage in een tijd van 1.15.47
Helaas geen fotos

EP 4de plaats op Odin 90 cm
4 straf punten in het parcours
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

EP 5de plaats op Pollux 80 cm
8 straf punten in het parcours
helaas geen fotos

EP 6de plaats op Son 90 cm
8 strafpunten in het parcours
helaas geen fotos

EP 7de plaats op Max 80 cm
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

EP 8ste plaats op Aglona (gehuurd manegepaard) 90 cm
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Figo88

Re: Onderlinge springwedstrijd fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 11:34

Jeetje... Gaaaap Minder foto's kon zeker niet he!!! Haha! Haha! Wel leuke!!!

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 11:52

Jemig, wat een verschil als er een andere ruiter opzit. Ik vind trouwens dat 9 van de 10 ruiters niet fatsoenlijk over de hindernis komen Knipoog Gelukkig stond het laag. Leuk dat dat zo georganiseerd wordt met MP en EP.

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 11:58

pfuu, wat een foto's joh!
Ik vind niet dat het er allemaal lekker uitziet, vooral op die draver is erg. De eerste foto schoppen, daarna slaan..

Maar ok.. Knipoog wel leuke foto's!

mariz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 12:05

het ziet er inderdaad een beetje ja hoe zal ik het zeggen....
beetje blooperig...
maar sloeg je computer niet ophol van de hoeveelheid foto''s? Lachen

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 12:08

Wel leuk om te zien hoor die foto's, en ik vind ze helemaal niet zo slecht Lachen

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 13:07

Wow, hoeveelheid foto's Haha!

Ziet er leuk uit Ja

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-05 13:31

Hermesdeux schreef:
Jemig, wat een verschil als er een andere ruiter opzit. Ik vind trouwens dat 9 van de 10 ruiters niet fatsoenlijk over de hindernis komen Knipoog Gelukkig stond het laag. Leuk dat dat zo georganiseerd wordt met MP en EP.

Vandaag ging het idd niet zo lekker, paarden hadden geen zin en dan krijg je dus dit soort fotos :p En behalve dat maak ik ook altijd fotos precies op het verkeerde moment. Opzich kunnen een hoop van deze ruiters best netjes springen hoor, ze weten iig wel hoe het moet. Sommige ook niet, ook lang niet alle van deze ruiters hebben springles.

amie_x_mij schreef:
pfuu, wat een foto's joh!
Ik vind niet dat het er allemaal lekker uitziet, vooral op die draver is erg. De eerste foto schoppen, daarna slaan..

Maar ok.. wel leuke foto's!

Ja hitstar springt echt raar, t ziet er ook niet uit. ze moest hem idd overdreven voorwaarts houden anders sprong ie niet. Miss is het beter om het beestje dan niet meer te springen, maar ik denk dat het de volgende keer niet meer zo nodig is als ze beide niet meer zo bang en onwennig zijn (zit nog al een history aan vast)

en bij bijv. Jozele, ik vindt het al knap als ze haar er uberhaupt overheen krijgen. dat is zown kreng. En meestal worden het een soort noodsprongen, dus om dan echt super netjes te zitten is moeilijk
En astor was vandaag ook verschrikkelijk, normaal spring hij toch altijd erg goed, maar nu bokte die alleen maar tussen de hindernissen door, zette te laat of juist te vroeg af, was niet te sturen, nog knap dat ze uberhaupt wat gesprongen hebben Tong uitsteken Als je dan al niet zown ervaren springer bent is het moeilijk om goed te zitten
en bijv een op bailey, was de eerste keer dat ze mee deed aan een springwedstrijd, dus zo slecht is het dan toch ook niet.
Aglona is een van onze best springende paarden, samen met dunja die niet mee deed vandaag, en zij had echt een slechte dag. Weigeren als de *** verschrikkelijk.... Ik weet niet waar het aan lag, misschien het weer.... Ik vindt dat hij nog netjes zit voor wat aglona hem flikte:P
en bij Djinnie heb ik toevallig precies de verkeerde foto getrokken. Alle sprongen waren zeer netjes behalve 1, en die heb ik natuurlijk op de foto:P

sammy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 13:53

het zit er wel mooi uit maar de sprong is een beetje te makelijk denk ik?