vandaag bedacht ik me eens mooie rij foto´s te late maken door me ma. de bak is te droog en de sproeier kwijt dus dat zouden stof foto´s worden. dus dan blijft er een optie over....op de 4 ha gaan rijden die net gekuild is. hij was echt heel fris en durfde op de heen weg niet langs de verkeersborden. toen we er waren heeft me moeder hem eerst gelongeerd met mij erop. dat hebben we zo´n 30 min gedaan hij was zo fris....hij heeft 25 van de min gegalopeerd en nog was ie niet moe te krijgen. daarna losgedaan. als ik val blijft ie tocht op de wei. hij schrok bijna nergens van en lette goed op mij, totdat.....er een auto met aanhanger met steigerplanken langs kwam (konden wij niet zien) en flink aan het rammelen was
hij naaide er flik uit en ik was nergens mee bezig behalve denken dat ik moes blijven zitten, me beugel weer moes pakken en iets rusitiger te laten galoperen om vervolgens te gaan stappen. mijn heup kwam tegen de voorboom van het zadel aan en me enkel heel hard tegen me beugel....auw...moeders was heel de tijd een beetje te bezord en had het drukker met opletten dan met foto´s maken
maarja...er zijn nog 3 foto´s gemaakt en wonder boven wonder zijn ze alle 3 gelukt

mijn houding is bagger...dat komt omdat dat net was toen hij eruitgenaaid was.
dit lijkt een super strek foto maar is het jammer genoeg niet (mijn hoofd keek een beetje raar vandaar dat zwarte vlekkie

Arbeids draf
mooie foto alleen ben ik half onthoofd...dat waren de foto´s
mijn ventje moet alles nog leren want ik heb hem nu 2 maanden ohz en is pas 3 jaar. morgen ga ik weer oefenen op de wei..hij moet er maar aan wennen

wat vinden jullie ervan?
(commentaar op mijn houding gewenst)
groetjes!!
, wel leuke haf
Hij ziet er echt héél veel beter uit dan een paar maanden terug!