Een pony die ik ken en die ik maby een aantal keren zou gaan rijden heeft het volgende probleem .
Als je erop rijd en je wilt zeg maar sturen naar links gaat die enorm met het hoofd etteren en vervolgens slingert door het bedoelde figuur .
Ook met rechte stukken legt die het hoofd naar rechts / links en de kont naar binnen en buiten maar blijft dus heel lelijk rechtuit lopen .
Ook voor de kar is het niet echt fijn je hoeft maar iets te sturen of zijn hele lichaam is al aan die kant .
Hij slingert ook heel erg ervoor wat al vaak voor gevaarlijkte situaties gezorgt heeft .
Nou heb IK er nog geen 1 keer mee gement of gereden dus aan mijn rijden kan het niet liggen .
Ik denk dus dat de ruiter zijn benen niet goed gebruikt kwa naar achteren en naar voren{rechtsom binnenbeen achter buitenbeen achter de singel} zodat de pony tussen de ruiter blijft .
En de eigenaar vind het nu dus wel welletjes want die ziet zijn pony langzaam verknalt worden .
En ik bood aan om hem te helpen maar als het goed gaat wou ik wel dat het andere meisje er fulltime mee ging stoppen want anders helpt het nog niet .
Maar omdat IK ook nog geen ervaring heb met zulke pony's wou ik eerst deze vraag stellen aan jullie .
Weten jullie wat ik moet doen ????
Hooplijk wel zodat de eigenaar straks tevreden kan zeggen dat ik hem verder mag blijven rijden

: