fanny (haf)@ work @wesuur (Hobbelen)deel 1

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Woest

fanny (haf)@ work @wesuur (Hobbelen)deel 1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-05 15:50

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

het het maar veranderd
(lesje geleerd, probeer nooit iets zelf te leren)
Laatst bijgewerkt door Woest op 25-05-05 16:24, in het totaal 2 keer bewerkt

Woest

Re: fanny (haf)@ work @wesuur(hobbelen) deel 1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-05 16:01

reactie?
Laatst bijgewerkt door Woest op 25-05-05 16:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Snoevie

Re: fanny (haf)@ work @wesuur deel 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 16:05

krijg je les in dressuur of western?
want als je zomaar western gaat rijden zonder er ooit goed les in gehad te hebben,dan vind ik dat niet zo slim.....je houding is niet erg netjes,je zit vaak erg achterover in je zadel.verder misschien een idee om een cap te dragen als ze zo heet is?t is maar een idee hoor.erg mooie pony verder Lachen

Woest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-05 16:09

Citaat:
krijg je les in dressuur of western?
want als je zomaar western gaat rijden zonder er ooit goed les in gehad te hebben,dan vind ik dat niet zo slim.....je houding is niet erg netjes,je zit vaak erg achterover in je zadel.verder misschien een idee om een cap te dragen als ze zo heet is?t is maar een idee hoor.erg mooie pony verder

in dressuur, maar dat 'westren' is niet erg veel, gewoon wat een amateurke westren noemt als zeg ik het zelf, gewoon wat los rijden en ja die spin, twas maar een idee. kweet dat mijn houding op deze foto's niet netjes is, ben overlaats nog op wedstrijd geweest en jenny (die jureerde) zei dat ik scheef zat aan de rechterkant maar dat ik dat niet weet, en dat ik eraan moet werken maar dat had ik vandaag nog niet gedaan (schaam) we hebben ook hooguit een 40 tal minuten gereden en meer voor vrijetijd als voor actief omdat het afwisseling is voor fanny.
ps cap had ik alleen uit voor standfoto's op begin kijk maar naar de rijfoto's heb ik hem wel op.

Anick

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 16:13

Wat wil je dan gaan doen met het western en je spin??

Woest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-05 16:17

stoppen (als jullie zeggen dat het beter niet moet)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 16:17

't Heeft noch met dressuur, noch met western iets te maken wat hier op de foto staat. Ik vind het overigens ook bepaald geen charmante foto's, zowel qua ruiter als qua paard.
Leuke pony, maar "Hobbelen" zou een betere titel zijn.

En een SPIN? Dan denk ik dat ik m'n westernzadel maar ga verkopen want het lijkt helemaal nergens na wat ik ermee uitvoer.
(Of ben je d'r zoeentje die ook iets post over kunnen piafferen als het paard een keer 2 stappen dribbelt?)

Sorry dus, geen positieve reactie van mijn kant.
Gewoon lol met je knol is hartstikke goed, maar doe dan niet of het echt wat voor moet stellen want dat mislukt een beetje...

Woest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-05 16:21

Citaat:
(Of ben je d'r zoeentje die ook iets post over kunnen piafferen als het paard een keer 2 stappen dribbelt?)

nee, want dan zou ik ook denken dat ik geen les nodig heb die ik wel krijg elke zaterdag en soms cursusen op woensdag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 16:25

Nee joh, STOPPEN is niet mijn advies. Slechts niet doen of het heel wat voorstelt, da's alles.
Als jij lekker lol met je knol hebt, is dat prima!

(vergelijking: wat je nu doet is net zoiets als zeggen dat je aan vrijheidsdressuur doet, een foto plaatsen van je pony in de wei met z'n kop in het gras, en dan zeggen dat het commando "vreet!" was Haha! Oftewel; je pretendeert iets te doen, wat nergens over gaat)

Lekker doorgaan met lol hebben, niks mis mee!

Woest

Re: fanny (haf)@ work @wesuur (Hobbelen)deel 1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-05 16:31

ah oh maar ECHT STOPPEN doe ik nooit!! ik bedoel met het aanleren, vond het wel mooi, maar kom zelf ook tot conclusie, dat het waarschijnlijk toch niet gaat. (ook al heeft ze aanleg) en dan zou ik nog meer lessen moeten nemen voor westren, dus hou ik het maar bij lol en dresuur
merci
en vd kan ik heus wel aanleren en niet zeggen dat het 'echt is' ipv vals'
voorbeeldje!
Afbeelding
ik lieg niet over iets, want daar heb ik zelf toch nix aan.
Laatst bijgewerkt door Woest op 25-05-05 16:32, in het totaal 1 keer bewerkt

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 16:32

@sonja : mag ook wel wat positiever... Knipoog

vind dat je een heel leuk paardje hebt! houding is inderdaad niet zo goed, lijkt niet echt op western maar vind t wel goed dat je een keer met losse teugel gaat rijden.

waar zijn je foto's gebleven??? vond het er verder niet echt slecht uit zien hoor..zelf heb ik een jaar western gereden zonder les, ben vaak mee geweest naar een westernranch dan keek ik altijd als me moeder les kreeg.

Woest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-05 16:58

merci voor je positieve commetaar, maar ik denk dat ik voorlopig goed oplet met wat ik op bokt zet, en volgende keer ens MOOIE dresuur foto's maak om te laten zien dat ik niet 'world's worse rider' ben. maarja, leuk jouw foto's zou ik ook wel willen zien.

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 17:12

Ik let nu ook beter op voordat ik hier iets op bokt plaats...dacht zet even foto's erop van me 3jarige paardje die ik net een maand thuis heb. Ze liep met d'r koppie in de lucht(was nog niet bezig met nagevelijk rijden) was verder heel rustig dus ik dacht zet de bijrijder van me pony er even op. Ze had gewoon haar oortjes naar achteren, niet plat en ik krijg al heel bokt over me heen van" wat zonde zeg dat t beestje zo verpest word"
foto's zijn gewoon moment opnames...dus als ik de volgende keer foto's laat maken zorg ik dat t paard helemaal los is en goed loopt.

Vind jou foto's meevallen..is dan wel niet echt western ofzo maar is voor je hafje ook goed om een keer met langere teugel te lopen. leuke foto die laatste Haha! echt knap dat ie dat kan!

Liene

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 17:14

Leuke foto's !
Leuke haf !

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 17:16

Leuke haf Haha! je zit er een beetje raar op maar het commentaar is al gegeven Haha!

Woest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-05 17:21

Citaat:
Vind jou foto's meevallen..is dan wel niet echt western ofzo maar is voor je hafje ook goed om een keer met langere teugel te lopen. leuke foto die laatste echt knap dat ie dat kan!

heb die waar ik te veel commentaar op kreeg weggedaan daarmee
ik krijg nog een ander deel in waar ik een wel meer dresuuur rijd (wel met deze ''westren'' spullen aan (teugel en borstriem) maar dat gaat ook nog.
ah merci van de laatste foto, maar dat is wel een ander paardje dat is mijn verzorgpaardje nr1! fanny wordt gedeeld door een vriendin die ook nog een verzorghaf heeft bij dezelfde eigenaar (kan je het een beetje volgen)
jammer van jou bokt-foto-plaats-ervaring, en inderdaad een foto is een moment opname! want fanny kan heel mooi ontspanne dresuur lopen en dan geeft het een ander zicht, sja je m oet er gewoon bijzijn om te zien hoe ze in werkelijkheid is! veel sucses met je driejarige verder! Haha!