Flap (haf)@work (ik schaam mij diep)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Petra_O

Flap (haf)@work (ik schaam mij diep)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-05 13:26

Hier een paar foto's van Flap en voodat ik iets anders zeg, mij houding is bagger Huilen . Mijn benen steken te ver naar voren, mijn handen houd ik niet rechtop en zo zijn er nog wel meer dingen.
Ook steken mijn tenen naar buiten, maar daar heb ik een geldig smoesje voor Haha! . Ik heb slechte enkels en als ik probeer mijn tenen naar voor te houden gaat mijn voet kantelen en dat doet zeer. Ik heb wel eens geprobeerd erdoorheen te rijden, gevolg: Ik kreeg mijn laarzen niet meer uit, zo dik waren ze geworden, dus vandaar.

maar nu de foto's dan maar he!

Flap is een tijdje uit de running geweest door blessures en je ziet wel duidelijk dat er een paar kilotjes afmogen Haha!
Afbeelding

schaam....
Afbeelding

en zo wil ik haar dus hebben! Ik rijd niet echt actief dressuur, maar hier is ze lekker ondspannen....
Afbeelding

...en volgt een paar passen later mijn hand naar beneden.
Afbeelding

Hier lijk ik vrij grof in de hand, maar mevrouw probeerd nog wel eens rechtdoor het hek in te rennen, vandaar.
Afbeelding

hals strekken.
Afbeelding

Hier is mijn beenhouding al iets beter.
Afbeelding

En tot slot nog even laten zien hoe breed ze is!
Afbeelding

Comentaar altijd welkom, maar wees een beetje aardig! Pling

Liene

Re: Flap (haf)@work (ik schaam mij diep)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 13:32

Moet nog veel aan gebeuren,maar ziet er toch al redelijk uit !
Leuke haf !

Agnes75

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 13:35

Hoezo "schaam"? Stop daar eens mee Ach gut , ziet er helemaal niet zo gek uit hoor! Je zit er lekker trots op Haha! . Je onderbenen mogen wel iets meer aan je pony, dus naar achteren. Weet niet of je dat kunt met je enkels enzo? En het zadel zal je ook niet veel helpen hierbij (het "zit" naar voren). In die galop werk je een beetje terug met je binnenhand, zeg je zelf ook al min of meer. Je kunt dit oplossen door je binnenhand van de hals te halen in de wending en je binnenbeen er aan te houden (voor zover mogelijk voor jou). Op de laatste foto lijk je goed recht boven je paardje te zitten, en dat is heel belangrijk! Ik knik dan heel vaak in in m'n heupen, maar dat doe jij hier niet, netjes dus! Je pony ziet er trouwens heel lief uit!

Petra_O

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-05 13:40

Agnes75 schreef:
Hoezo "schaam"? Stop daar eens mee Ach gut , ziet er helemaal niet zo gek uit hoor! Je zit er lekker trots op Haha! . Je onderbenen mogen wel iets meer aan je pony, dus naar achteren. Weet niet of je dat kunt met je enkels enzo? En het zadel zal je ook niet veel helpen hierbij (het "zit" naar voren). In die galop werk je een beetje terug met je binnenhand, zeg je zelf ook al min of meer. Je kunt dit oplossen door je binnenhand van de hals te halen in de wending en je binnenbeen er aan te houden (voor zover mogelijk voor jou). Op de laatste foto lijk je goed recht boven je paardje te zitten, en dat is heel belangrijk! Ik knik dan heel vaak in in m'n heupen, maar dat doe jij hier niet, netjes dus! Je pony ziet er trouwens heel lief uit!

Dankjewel! Hier heb ik wat aan! Ik kan mijn benen wel naar achteren leggen met mijn enkels, het is puur dat ze alle kanten uit kantelen als ik het gewicht er op een bepaalde manier opzet. Je hebt wel gelijk dat het zadel niet meewerkt, ik ben aan het sparen voor een betere, maar aangezien ik een arme student ben gaat dat niet zo snel (paardje is ook niet van mij trouwens, maar een huurpaard, niet dat je denkt dat ik een paard heb en geen geld.). Flap is inderdaad een echte schat, maar wel stronteigenwijs!

_Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 13:44

Hahaha, een echte haf dus (stronteigenwijs Haha! )

Wat ik bij jou en je paardje zie is dat jullie allebei heel veel plezier hebben in het rijden en met elkaar omgaan! Mooi zo Knipoog

Inderdaad kan je nog veel verbeteren, maar daar ben je bewust van! Mooi tog! Maarre, ik wil je wel graag 1 tip meegeven Bloos : Als je je pony hals laat strekken, niet zelf ook naar voren klappen he! Gewoon recht boven je paardje blijven zitten, jij hoeft immers geen hals te strekken Haha!

Nog veel plezier met elkaar!

Petra_O

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-05 13:50

_Roosje_ schreef:
Hahaha, een echte haf dus (stronteigenwijs Haha! )

Wat ik bij jou en je paardje zie is dat jullie allebei heel veel plezier hebben in het rijden en met elkaar omgaan! Mooi zo Knipoog

Inderdaad kan je nog veel verbeteren, maar daar ben je bewust van! Mooi tog! Maarre, ik wil je wel graag 1 tip meegeven Bloos : Als je je pony hals laat strekken, niet zelf ook naar voren klappen he! Gewoon recht boven je paardje blijven zitten, jij hoeft immers geen hals te strekken Haha!

Nog veel plezier met elkaar!

Dankjewel! over dat halsstrekken, daar heb je wel gelijk in! Ik heb alleen nooit zin om eerst mij teugels langer te maken en daarna weer op maar te maken, een beetje lui dus!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 14:48

Ik kan het van een foto niet zo goed zien, maar ik denk dat ze wel iets voorwwaartser mag. (het was wel een "ze" toch?? Haha! )
En een staart in je haar lijkt me ook handig haha Haha!
Maar leuke haf!

Petra_O

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-05 09:54

Ze mag hier inderaad wel wat voorwaartser. Als ze een goede dag heeft, dan gaat het perfect, maar dat is niet vaak. Zeker omdat ze ongeveer drie maanden heeft stilgestaan.

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 11:08

nou bij de titel dacht ik iets heel erg te zien maar wat zie ik? Een meid met een hele leuke haf, die alleen nog wat moeite met haar beenligging heeft en verder ziet het er top uit. !! ok de haf daar mogen wel wat kilootjes af Tong uitsteken