de vorderingen van Jesse...

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LittleWillow

de vorderingen van Jesse...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-05 11:52

Ik had een poosje geleden een topic geplaatst over mijn paard Jesse en mijzelf ivm tips over m'n rijstijl:

viewtopic.php?f=10&t=387737&hilit=

Ik wou nieuwe foto's maken maar bedacht me ineens dat ik nog een paar nieuwere op mn pc heb staan! Pling Dus hier volgen er een paar:

Da's dus Jesse. Kenmerkend voor hem: tong naar buiten op de foto! Lachen
Afbeelding

ehm, ik weet de volgorde niet meer echt maar hier poseren we in ieder geval! Lachen
Afbeelding

stappen...
Afbeelding

en draven (ik vind dat ik hierbij vooral vooruit ben gegaan al had ik de vorige keer maar 1 draffoto toch kan je wel zien dat ik in ieder geval rechter zit nu)...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nog maar eens poseren dan... Lachen
Afbeelding

Jesse's hoofd ook maar eens op de foto; normaal vreet ie de camera zowat op! Clown
Afbeelding

Ook na het rijden: mijn paard! *trots* Pling
Afbeelding

Zo, brand maar los: gaat het al beter? Waar moet ik nog op letten? Tips? Ideeen? Haha! Ik heb zelf wel een idee wat nog niet goed is enzo maar wil het graag van anderen horen dus kom maar op met de kritiek! Ja

elmiran

Re: de vorderingen van Jesse...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 12:16

leuk paard, probeer alleen je hakken naar beneden te houden en tenen naar binnen Haha!

Liene

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 12:23

Hakken naar beneden,tenen naar binnen.Op sommige foto's zet je precies (of echt Tong uitsteken ) je handen vast !Leuke fries !

_Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 13:07

Hai Hai!
Wat een knapperd zeg Bloos

Let er inderdaad goed op dat je hakken naar beneden houd en je tenen voor je gevoel recht naar voren, zodat je met je kuit been kan geven1 Verder is het voor het zicht mooier om je teugels iets korter te nemen en je handen wat meer voor je uit!

Ik hoop dat je er wat aan hebt!
Veel succes nog in ieder geval! Vingers aflikken

Agnes75

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 13:26

Ik vind dat je keurig rechtop zit, probeer wel te blijven ontspannen, dus rechtop maar wel ontspannen, snap je het nog??? Je hebt trouwens een prachtig paard!

LittleWillow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-05 17:01

Dank jullie voor je reacties; heb er zeker wat aan! Plus het is leuk te horen dat jullie Jesse leuk vinden! Cool

diablo_zot schreef:
Op sommige foto's zet je precies (of echt Tong uitsteken ) je handen vast !Leuke fries !

ehm, wat bedoel je precies met m'n handen vast zetten? Verward Ik lees het wel vaker maar weet eigenlijk niet precies wat ermee wordt bedoeld... Bloos

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 17:26

Dat je je handen op een bepaald punt ergens houdt. Ze moeten natuurlijk ook niet meebewegen met de bewegingen van het paard, maar de ene keer moet jeje paard weer wat ruimte geven, dan weer wat innemen. Dat wordt bedoeld met vastzetten.( want als je je handen op 1 punt houd.. kan je niet meegeven/innemen) Verder heel erg leuk paardje !! je zit er zeker al netter op Haha!

LittleWillow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-05 08:12

mariellexxx schreef:
Dat je je handen op een bepaald punt ergens houdt. Ze moeten natuurlijk ook niet meebewegen met de bewegingen van het paard, maar de ene keer moet jeje paard weer wat ruimte geven, dan weer wat innemen. Dat wordt bedoeld met vastzetten.( want als je je handen op 1 punt houd.. kan je niet meegeven/innemen) Verder heel erg leuk paardje !! je zit er zeker al netter op Haha!

Aha! Lachen Bedankt voor de uitleg, snap het nu hoor! Haha!