Me versorg pony ! @ work

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tjha

Me versorg pony ! @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-05 14:58

heey.. ik ben gisteren weer even wezen rijden me Ma mee met camera nouwjha de helft van de foto's zijn mislukt ( en meer Bloos ))

de pony is sinds een tijdje pas weer aan het rijde heeft eerst een jaar stilgestaan, geen idee waarom en heeft ook nog een veulen gekregen
en daarvoor is die voor het eerst zadelmak gemaakt ( toen die 8 ofsoo was) maar nooit vaak opgezeten Knipoog

toen was ik me verzorg pony kwijt Verdrietig
toen moest ik me afmelden voor de pc omdat ik geen pony meer kan mee nemen we hadden het nr van de manege niet dus belde me moeder haar vriendin op en zei dat ik wel op deze zolang mocht totdat ik een andere vz-pony had gevonde maar nu gaat het zo goed dat ze me ook al hebben gevraagt als ik de wedstrijden en zo mee wil rijden maar dat doe ik niet omdat ik na de vakantie al een eigen krijg en daar nu nog een startkaart aan te vragen heeft ook geen zin Knipoog

mah ja lang gezeurt foto's
ik weet dat recht op moet blijven zitten en me handen en vooruit moet kijken Bloos

mahjha lukt niet echt om ze de op te zetten dus doe ik het wel ff met een link dhat andere meisje wat op die kleine zit gaat de over een jaar oprijden

(ik heb de bruine pony Knipoog )

http://www.mijnalbum.nl/Album=7YGLFRHO

Tjha

Re: Me versorg pony ! @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-05 15:04

Owjhaa..niet die allerkleinste maar die vos rijd (( die is nu al 22 maar op en top fit Knipoog ))

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 15:14

Leuke foto's hoor

Let alleen een beetje op je taal, msn taal is hier niet toegestaan

Tjha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-05 15:22

Dankje..

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 15:42

waar staat je pony ergens in wierden?
Leuke pony hoor btw Knipoog

none

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 15:59

wow dat zijn veel foto's, ik snap nu niet echt welke jij nu bent, dus commentaar kan ik neit geven. Maar het ziet er wel leuk uit in ieder geval.

Tjha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-05 13:53

amie_x_mij ; pony's staan aan de nijverdalsestraat
none; had ik de bij gezet ik rij op de bruine pony met de bruine paardrijbroek & bruin met wit gestreep shirt Knipoog

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 16:23

Ben je deze?: http://www.mijnalbum.nl/Foto=KUJR6FV3
Zo ja, blijf dan RECHT zitten. Je kunt je pony enorm storen door de scheef naar de hindernis te gaan hangen. Maak voor jezelf een punt ergens in de verte aan de horizon en kijk daar naar wanneer je op de hindernis af rijdt, er overheen gaat en nog een stukje door rijdt. Zo zal JIJ rechter blijven zitten en daardoor gaat je pony ook beter en rechter springen.

[edit] Ik denk dat je dit meisje bent?: http://www.mijnalbum.nl/Foto=76GEONTM [/edit]
Let op je voeten. Druk je haken uit en blijf steunen op de beugels.
Verder laat je met het dressuren je schouders flink afhangen. Druk ze als het ware achter je rug om, naar elkaar toe. Doordat je schouders zo hangen, lijk je namelijk al snel helemaal krom te zitten.

Liene

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 17:16

Leuke pony's !

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 17:17

Schattige pony's, leuk dat ze op die leeftijd nog zo fit is