Daarna een half uur met Lisette (Liesjuh @ bokt)
Paardrijden is leuk!!

Daarna serieus aan het werk.

Toen was moeder Marijke aan de beurt (mams van Liesjuh en Nassie)

Commentaar zal Liesjuh zelf wel geven
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

.
*schaam*

Tindra schreef:Leuke foto's..!!! Ziet er goed uit.
Wat enorm leuk dat jullie moeder ook paardrijdt. Ik heb ook geprobeerd om mijn moeder aan het paardrijden te krijgen, maar helaas.... ze fietst liever

)
.
Ik moet nog steeds weer eens komen kijken.....
Richtje schreef:Is Jordy nou zoveel breder geworden, of vertekenen de foto's gewoon?
Hij blijft leuk natuurlijkIk moet nog steeds weer eens komen kijken.....
Ik zou alleen proberen om hem met iets meer lengte in de hals te rijden.
Jordy is enorm gegroeid in de breedte, hij is trouwens ook maar liefst 8 cm gegroeid sinds ik hem kocht
Hij is echt breder geworden qua bouw, en zit namelijk geen gram te veel aan vet op.
Supertje schreef:Nee, de foto's vertekenen nietJordy is enorm gegroeid in de breedte, hij is trouwens ook maar liefst 8 cm gegroeid sinds ik hem kocht
Hij is echt breder geworden qua bouw, en zit namelijk geen gram te veel aan vet op.
Jordy kropt zich inderdaad nog op bij Lies, maar dat komt wel weer goed met de tijd. Jordy mocht met Lisette altijd springen, en stond/staat al in de cross-mode voordat als Lisette opstapt, voor hem stond Lisette voor lol maken. Vandaar dat Lisette weer een paar (dressuur)privélessen met heeft genomen, en het gaat al weer heel wat beter, ze komen er echt wel weer helemaal.
En langskomen mag je natuurlijk altijd
Maar dat zal vast goedkomen dan idd 

Die polo's zitten wel lekker.. Had eerst nog het idee het eraf te halen, maar dat ziet er dan ook helemaal niet meer uit.. Dus dan maar zo laten..