het was een hele leuke dag. Natuurlijk waren er ook paarden en paardenspelen met ridders en met een echte prinses.
Ik wilde de foto's toch even delen want het was echt spectaculair.
sorry dat het er zoveel zijn.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Ik vind ze echt geweldig
redina schreef:
En idd, soms zie ik die bitten venijnig trekken in die mondhoekjes, maar goed, het zag er voor de rest allemaal wel erg leuk uit. Ik zie mezelf met zo'n zadel in die omstandigheden mijn paard ook niet terugrijden van volle galop op een simpele zithulp...Citaat:Godzijdank deed het paard hier zelf even zijn hoofd opzij En idd, soms zie ik die bitten venijnig trekken in die mondhoekjes, maar goed, het zag er voor de rest allemaal wel erg leuk uit. Ik zie mezelf met zo'n zadel in die omstandigheden mijn paard ook niet terugrijden van volle galop op een simpele zithulp...
Edit: waarom lukt die quote van die foto nu nie? Heb het al 10 keer veranderd....
Ziet er gaaf uit zeg, waar was het? 
Ben blij dat ik zo nog wel een beetje mee kan genieten!
Ontopic leuke foto''s het ziet er allemaal erg cool uit, mooie paarden hebben ze daar ook zeg !!
maar het ziet er wel indrukwekkend uit!
redina schreef:in kasteel haarzuilens. In vleuten. was 2 dagen een riddertoernooi.
1 engelsman, een duitser, een belg, en een nederlander
, geen andalusier in de groep is gekomen. Misschien een andere riddergroep.