vorige week maandag ( Pinkstermaandag) heb ik voor het eerst weer met hem gereden, eerst heeft mn lesgeefster ( Jillybilly op bokt) er mee gereden en dan ik. Daar zijn er geen foto's van, maar wel van de andere 3 keer dat ik met hem gereden heb vorige week. Hier dus een kleine fotosamenvatting
In ITP staat Milenco ook nog eens
eerst even wat info over Milenco :
* Epony
* 4,5j
ik heb hem nog niet zolang en hij is ook nog niet zo ervaren dus verwacht maar niet teveel
maar toch is en blijft het een schatje 
de foto's zijn gemaakt ( de meeste toch) door mn lieve zus Paljastineke
woensdag :
woensdag kwam er eigenlijk maar 1 leuke foto uitgerold , ik vind hem superschattig en hij lijkt er echt wel grooot op
mooi moment, mooi de achterhand erbij en toch wel goede aanleuning, hier ben ik dus heel tevreden over.
alleen mijn handen en tenen
vrijdag :
drafje :
spijtig genoeg van veraf maar wel goed moment ( volte )
weet niet wat ik hier probeer te doen
wending inzetten misschien
dat noemen ze dan enthousiast belonen
wat een foto
hee Mensje wat zit jij daar op de grond te doen??
mmmm, lekker bit
helluup, daar is er iets heeel erg eng ! een bakkabouter denk ik !!
galop gaat nog een beetje raar, mn handen moeten lager en mn teugels wat losser, er wordt aan gewerkt
gebroken lijntje met een wel zeer actief achterbeen
en stappen en belonen
en dan Paljastineke uitstappen :
en jaaah, ze steekt haar tong uit
zaterdag :
ready for action
losrijden :
en dan aan het werk, en hoe
hier streven we dus naar momenteel
achterhand actief, ontspanning en concentratie
nu ik nog goed zitten
even overleggen met fotograaf
galopje :
teugel wat verlengen om hem te leren ontspannen, is nog een moeilijk punt maar we werken eraan
zo dat waren ze, het was maar een selectie en de kwaliteit is niet super, maarja , het geeft een beeld
commentaar is zeker welkom ( wel nuttige natuurlijk
)mn houding is helemaal niet zo goed, maar het ligt ook wel wat aan het zadel, het is zeer moeilijk contact te krijgen met de benen en de tenen naar binnen houden is ook heel erg moeilijk, net als een mooie lijn kunnen maken van oor door heup naar voet. Maar ik doe mijn best.
de galop is idd nog gespannen maar ook dat is al aan het verbeteren. We zijn ook nog niet zo lang bezig met werken aan de galop en ik galopeer ook maar 1 à 2 keer per "rijsessie
" momenteel. 
):