Dus... ik ga veel commentaar krijgen, maar toch durf ik het aan om ze te plaatsen!
Het zijn alleen foto's van het losrijden want de fotograaf ging daarna naar huis om wat te eten. Ik trof toevallig iemand op stal met een fototoestel die wel wat plaatjes wilde schieten.
Even rustig wat loswerken.
Ja, ik zit te ver naar voren en ik kijk naar beneden!
Rustig wat naar binnen laten buigen en weer kijk ik naar beneden. Het zand is ook zo mooi
Lekker onvoordelig moment, ik ben aan het lichtrijden en ik sta net. Maar hier zie je wat van de passen die Treasure maakt. Ik mag mijn ellebogen meer buigen en handen meer rechtop houden en hoger houden. En natuurlijk... naar voren kijken!
En de laatste, ik sta weer terwijl ik aan het lichtrijden ben. Je ziet hier de vuurtoren van Den Helder met daarachter de dijk. En wat is er achter de dijk... jawel... de zee.
Vind je niet dat mijn linkerbeen hier mooi afsteekt :p
Heel confronterend voor mezelf, maar goed, over 2 of 3 weken zal ik weer foto's laten maken en dan hoop ik goed te hebben gewerkt aan mezelf. We hebben ruim een half jaar niet gedressuurd en gelest, dus ja... had ook niet verwacht dat het een mooi beeld zou zijn!
Je houding kan inderdaad nog verbeterd worden(bij wie niet he 
??
En maar steigeren, kleine puber!!!

Paard loopt zo te zien bij het lijf en zo vreselijk zit je er nou ook weer niet op
Ik kom misschien in de aankomende maand ook weer eens op de manege lessen, ik heb vier weken lang verplichte colleges en dan red ik het niet om naar mijn instructeur te gaan overdag. En om nou vier weken lang niet te springen is een beetje lang
)