Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
) siko schreef:Dank je wel voor je reactie, Droefje!
Wat ik mezelf afvroeg is of het niet ook aan mijn beenligging kan liggen? Zoals ik al vertelde reageert ze heel erg op je been, elke verschuiving vangt zij op. Het klopt toch dat je met bijv. wijken je been iets naar achteren behoort te leggen?
(Corrigeer mij als ik het mis heb)
Mireille1970 schreef:Ja en hou het tempo onder controle. Geen tempowisseling voelen. En begrens je Buitenteugel. Niet teveel stelling (anders drukt hij zijn buitenschouder in je teugel zeg maar)...
Mireille1970 schreef:Heb maar 1 tip: rustig blijven, niet laten merken dat je het vervelend vindt, en gewoon kilometers maken en oefenen oefenen oefenen.
Echt, geloof me, plots komt het goed!
droefje schreef:Mireille1970 schreef:Heb maar 1 tip: rustig blijven, niet laten merken dat je het vervelend vindt, en gewoon kilometers maken en oefenen oefenen oefenen.
Echt, geloof me, plots komt het goed!
Ben het helemaal met je eens Mireille
Siko: Komt echt helemaal goed. jullie zien dadelijke ineens het licht en wijkt als de beste.
Dát wil ik meemaken! Vanavond gaan we weer oefenen, probeer wel afwisselend te blijven, anders denkt ze straks dat ik helemaal niks beters meer te doen heb dan wijken 
)
Nu is het duidelijk bedankt voor je hulp Mireille!!
)