Redna aan het werk!?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Roxxie

Redna aan het werk!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-05 09:34

Ik heb Redna ook maar weer eens opgepakt met rijden. Ze had de winter weinig gedaan (in ieder geval niet gereden) omdat ze nogal kuren had en het weiland erg nat was en ik dus nergens kon rijden zonder over de weg te moeten. Ze is nu zo'n 8 a 9 weken weer aan het "werk" en opzich is ze best lief.

Enne ik moest naar beneden kijken want de grond in het weiland is niet helemaal strak (vette smoes smiley niet gevonden) >;) oh en me handen leven soms hun eigen leven. Cool

ze staan niet op volgorde..

Afbeelding
Even stil staan.

Afbeelding
Een drafje.. En ja ik moet voor me uit kijken.

Afbeelding

Een beetje een apart perspectief.. Clown

Afbeelding

Okee wie overtuigt mij dat ik niet naar beneden hoef te kijken met deze ondergrond? Bloos

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kommentaar mag altijd.. Ik kan het hebben.. Knipoog

flellen

Re: Redna aan het werk!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 09:51

Jullie zijn een leuke combinatie.
Je bent alleen wel vaak euro's aan het zoeken. Probeer voor je uit te kijken en te voelen hoe je paard loopt. (Ben ik ook niet zo goed in hoor Haha! )

_Rijkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 09:56

Mijn oude paardje Haha!
Wij hebben wel is contact gehad aan de telefoon, ik noemde haar Quincy.
Ze ziet er goed uit, heb je haar het hele jaar 24/7 buiten staan?

Roxxie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-05 10:00

Marijke82 schreef:
Mijn oude paardje Haha!
Wij hebben wel is contact gehad aan de telefoon, ik noemde haar Quincy.
Ze ziet er goed uit, heb je haar het hele jaar 24/7 buiten staan?

Ja dat klopt. Dat is al wel weer een tijd geleden dat we contact hebben gehad. Zelf vind ik haar er wat minder goed uit zien ben al me spieren kwijt. Maar goed dat komt wel weer.

Nee er staan stallen.. Want ze heeft geen beschutting of iets in de paddock dus als het echt regent dan zet ik haar binnen en s'nachts zet ik haar ook binnen of het moet voorspeld zijn dat het niet gaat regenen s'nachts.

Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 10:03

ja je hoofd hé haha nee hoor das flauw, ik heb er zelf ook bere veel moeite mee, dus nou ja wordt aangewerkt zal ik maar zeggen. Leuk paardje om te zien.

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 10:05

Jullie zijn echt een leuke combinatie Ja Wat voor ras is ze? Ziet er netjes uit hoor.. Die spieren komen wel weer Lachen

Roxxie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-05 10:08

NehnaDagmar schreef:
Jullie zijn echt een leuke combinatie Ja Wat voor ras is ze? Ziet er netjes uit hoor.. Die spieren komen wel weer Lachen

Ik heb geen idee wat voor ras het is zitten geen papieren of iets bij dus zal wel een rare mengeling weze Haha! .. Enne die spieren komen ook wel weer maar vind het nu minder mooi als dat het was..

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 10:13

leuke combi
een dingetje viel me op.... je tenen naar binnen draaien!! ik kan het zelf ook niet maar daar gaat het niet om haha

Vogeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 11:03

Als ik jou was zou ik eerst weer wat spieren gaan kweken middels longeren, wandelen, vrijspringen ect. voordat ik zou gaan rijden en zeker op zo'n ondergrond. Haha! De kans op blessures is zo erg groot. Op 1 foto zie je zelfs haar ruggegraat erg goed dus eerst maar weer een kussentje tussen het zadel en de ruggegraat kweken lijkt mij. Succes OK dan!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 11:04

Mooi paardje hoor!

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 11:06

Vogeltje schreef:
Als ik jou was zou ik eerst weer wat spieren gaan kweken middels longeren, wandelen, vrijspringen ect. voordat ik zou gaan rijden en zeker op zo'n ondergrond. Haha! De kans op blessures is zo erg groot. Op 1 foto zie je zelfs haar ruggegraat erg goed dus eerst maar weer een kussentje tussen het zadel en de ruggegraat kweken lijkt mij. Succes OK dan!

Geloof me als er 1 paard niet blessure gevoelig is dan is het Redna wel.
Raar om dat te zeggen omdat ik haar natuurlijk ook als Quincy ken Haha!
Hoe gedraagd ze zich nu eigenlijk in de stal?
Het rijden ziet er prima uit hoor Ja

Roxxie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-05 11:08

Vogeltje schreef:

Ze word ook meer gelongeerd dan dat ze rijd hoor. Knipoog Voor de rest heb ik haar eerst een maand alleen maar gelongeerd maar dan ontrekt ze zich van elke inspanning. Nu rijden we haar om de dag 20 minuten tot half uur. En dan gaan we meest van de tijd gewoon lekker buiten rijden.
En dat van die ruggegraat was mij ook opgevallen en dat bedoelde ik ook het meest met dat ze weinig tot geen spieren heeft..

Roxxie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-05 11:12

Citaat:
Geloof me als er 1 paard niet blessure gevoelig is dan is het Redna wel.
Raar om dat te zeggen omdat ik haar natuurlijk ook als Quincy ken Haha!
Hoe gedraagd ze zich nu eigenlijk in de stal?
Het rijden ziet er prima uit hoor Ja

Op stal gaat nu heel goed.. Die andere vos is in maart overleden en sinds dien gaat het helemaal goed. En blessure gevoelig is ze zeker niet nee. Haha! toeminste niet van het rijden. Wel van andere dingen Clown

Het rijden is op het moment niet zo als ik het zou willen maar dat ligt niet aan haar doe het op Simba ook. Heb even een dipje denk ik Bloos

WHOOPY

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 13:17

Heeee Roxanne, gisteren heb ik Simba nog staan bewonderen en nu foto´s van Redna, leuk. Wat ziet ze er goed uit!!!!!

Roxxie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-05 21:57

Dank je wel.
Wladimir zag er ook heel goed uit.. Met ze mooie ondeugende koppie!!

findi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 22:09

1 tip: vriendje meenemen, dat is toch mooier dan de grond he?

Ik kijk trouwens ook altijd naar beneden in een weide waar er echt niks te zien is.

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 22:11

Apart paardje zeg, ze is vrij zwaar gebouwd maar loopt wel mooi dressuurmatig. Wat voor blessure had ze dan?

Roxxie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-05 09:59

findi schreef:
1 tip: vriendje meenemen, dat is toch mooier dan de grond he?

Ik kijk trouwens ook altijd naar beneden in een weide waar er echt niks te zien is.

Vriendje was mee die maakten de foto's Haha!

Citaat:
Apart paardje zeg, ze is vrij zwaar gebouwd maar loopt wel mooi dressuurmatig. Wat voor blessure had ze dan?

Op de foto lijkt het meer als dat het is. Ze heb erg korte gangen en is best wel overbouwd.

Oh ze had regelmatig hoefzweren, koliek, en astma (stof allergie ofzo iets nooit duidelijk geworden). Maar dat was allemaal toen ze alleen maar op stal stond en nooit in de wei of buiten dus nu gaat het heel goed.