Ik ging net als Fleury, Jessay, Naranga en Vientje naar de SO van Solleysel in Utrecht (bij de DGK faculteit) Twee erg verschillende paardjes gereden. Eerst een tuiger, toen een Jazz van 1.78
Beide proefjes 165 (uiteraard mild gejureerd
) en 1e. Het ging dus wel lekker. Er zaten ook geen grote fouten in beide proeven De foto's zijn echt van slechte kwaliteit, sorry, maar het is om een indruk te geven.
Ik ben trouwens van mening dat ik iets beter 'pas' op een groot dan op een breed paard

Over de combi hoeven jullie dus niks te zeggen, het waren eenmalige ritjes.
Deze wedstrijd moesten alle paarden zonder sporen worden gereden, vandaar een M1 proef zonder sporen en mèt zweep.
Wie is nou wie van de paarden?

losrijden:
Proef (opgelicht):
Losrijden
Proef

Dit is ws mijn laatste studentenwedstrijd geweest, die periode zit er voor mij een beetje op maar ik heb een supertijd gehad en een hoop verschillende paarden gereden!
Nog steeds heel erg gefeliciteerd hoor Bealy, petje af voor op je eerste SO in het M starten meteen eerste worden
ik heb ook al eens een studentenwedstrijd gejureerd, reuze gezellig, alleen is er geen plaats bij C voor de jury en kunnen de toeschouwers alleen vanaf boven kijken, maar de sfeer was reuze gezellig! 
Mooi paard hoor. Gefeliciteerd met je 2 eerste prijzen!