Na een vraagje of ze mij wilde helpen met mijn springangst+ belabberde houding bood *tequila* van bokt had lief aan dat ik op Mikado wel mocht leren springen

jeeh!!!
Dus vandaag was het zover

Eerst even een beetje rondrijden om het gevoel te krijgen. let vooral op mijn beroemde kin-op-borst-bij-concentratie en Mikado's zeer hippe oornetje

wat ik hier met mijn voeten doe? geen idee
Vooral bochten zijn nogal moeilijk voor mij.
zodra je de binnenteugel aan nam ging Mikado gezellig naar buiten lopen. Laat.....die...teugel..los Cynthia!!!
aaah lief
ik vlieg ik vlieg ik vlieg!!!!
En hier het intelligentie niveau van vandaag
aah lief homo paard
En dan nu de springfoto's..
voordat we weer gezellig 3 pagina's mij gaan afkraken hoe slecht mijn houding wel niet is;
1; ik ben doods en doodsbang met springen
2; ik heb nooit netjes geleerd hoe je moet zitten. kreeg alleen clubles en dressuurles, en heb jarenlang alleen maar op een Tinker gereden die absoluut niet kon springen, dus dan leer je je gewoon op een verkeerde manier erboven te houden in de hoop erop te blijven.
dus je snapt.. ik rij juist op Mikado om dat allemaal te verhelpen.
dit kun je niet in 1 les doen, en vandaar dat het er niet altijd "perfect' uitziet.
En zo zie je eruit als de sprong totaal niet uitkomt en je je evenwicht totaal verliest.
en natuurlijk gaat vrouwtje Renee er ook nog even op, die kreeg de kriebels

na de sprong zijn we lekker gestopt, volgende week nieuwe kansen voor mij, dan ga ik proberen af te leren die stomme kop van mij niet zo raar boven de sprong na achteren te klappen. May the force be with me....
ooh ja, nog super bedankt vandaag Renee!!!

.. Nee ff alle gekheid op een stokje, ik denk dat je na wat trainen wel wat meer gaat durven. Heb zelf ook ontzettende springangst en mijn tinkertje heeft me er ook een beetje overheen geholpen..
Ik ga al met moeite over dat kruisje heen. Ik vind het ook super knap van je dat je het probeert en het nog goed doet ook

dank je wel!!!
Ik vind het knap dat je ondanks je angst toch wil gaan leren springen. Je hebt nu al een klein stukje angst overwonnen en je zult zien dat je het straks nog leuk gaat vinden ook!
Je lijkt nu nog wat met je handen op de hals te steunen maar daar kan je straks aan werken om die te dragen als je wat zekerder bent met springen.