FNRS wedstrijd

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

rempje

FNRS wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-05 21:02

....
Laatst bijgewerkt door rempje op 22-05-05 21:31, in het totaal 2 keer bewerkt

rempje

Re: FNRS wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-05 21:06

.....
Laatst bijgewerkt door rempje op 22-05-05 21:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 21:07

heej miek...dit hoort bij haw..maar je heb het netjes gedaan...en wat ik van de "jury" vind weet je al Tong uitsteken

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 21:12

Tsja goh. Het was de eerste keer dat je op dit fjordje zat en dan gelijk wedstrijd.

Eigenlijk vind ik het heel goed dat je gewoon genoeg punten hebt gehaald.

Dat je dan niet zo hoog geklasseerd bent is jammer, maar het gaat er toch uiteindelijk om dat je toch een promotiepunt hebt?

(ik verplaats het even naar HAW).

rempje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-05 21:19

ja was ook eigenlijk niet de bedoeling dat ik op die fjord wedstrijd zou rijden maar kon dus niet op Rem rijden...helaas dus tjah noodoplossing ben idd blij met me promotiepunt maar heb er toch heel vervelend gevoel bij....is natuurlijk nooit leuk als het niet eerlijk word gedaan.....

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 21:22

Ik vind het persoonlijk altijd nogal vervelend om de jury dan maar de schuld te geven als je niet zo hoog bent ge-eindigd.

Je rijdt nooit op de fjord dus je kunt eigenlijk niet verwachten dat je dan gelijk bovenaan staat als er verder mensen meerijden die wel gewoon op de paarden rijden waar ze altijd op rijden.

Je hebt je promotiepunt dus dat is toch prima?

Ik vraag me af waarom je dan zegt dat er niet eerlijk is gejureerd? Dat is nogal een beschuldiging.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 21:59

Tsja ik weet niet wat je oorspronkelijke bericht was, maar ik ga (als FNRS jury zijnde) met Apple mee.
Meedoen is belangrijker dan winnen, of je nou FNRS of KNHS start. Als FNRS jury kijken we echt niet op welk merk paard je rijdt en of het een eigen of manegepaard is, iedereen heeft evenveel kans.
Als jij voor het eerst op een pony rijdt dan zal dat zeker een andere beeld geven dan een combinatie die elkaar al door en door kent.
Wij moeten beoordelen wat we zien en blijkbaar waren anderen net iets beter, maar dat is toch niet erg?
Wij bekijken per proef of iemand een PP waardig is of niet, ben je dat niet dan heb je nog wat om aan te werken, ben je het wel dan kunnen we je feliciteren.
Kom op, je doet het toch voor je lol?

Probeer eens te verwoorden wat er dan niet eerlijk gegaan is in jouw ogen, ik ben er verder niet bijgeweest maar het maakt het misschien wat duidelijker.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 22:12

Wat jammer dat je nu het hele bericht hebt verwijderd Scheve mond. De foto's waren leuk en mooi.

Alleen die opmerking over de jury was wat vreemd.

Maar goed, het heeft nu niet zoveel zin meer om dit topic open te houden dus ik zet een slotje.