Hier is mijn paardje bangor aan de longe
Deze is een beetje waazig
En hier een 3 foto's van zijn hoofdje
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

ShannaY schreef:Ohhhh u maakt een overtreding Mandy';)
(Ik heb er zelf geen ervaring mee en geen verstand van
) Miko schreef:Leuk paardje zeg! Wat ik wel zou willen weten over je pessoateugel: het valt me op dat je paard niet zoveel stelling naar binnen heeft. Terwijl toch de bedoeling van die teugel juist wel is dat ze wat buiging en stelling krijgen(Ik heb er zelf geen ervaring mee en geen verstand van
)
Matrador schreef:Hoi met een passoa teugel kan je hem alleen maar recht stellen, Je kan wel stelling naar binnen vragen maar dan gaat dat bondje ook mee en gaat alles scheef zitten en wordt die vanzelf weer rechtgesteld.
Maar een klein beetje stelling naar binnen lukt wel, maar veel niet dan gaat die vanzelf weer recht
. Weer wat geleerd, dank je wel.
die hoofd foto's zijn wel leuk alleen beetje te dichtbij.. maar ja toch blijft hij een mooi koppie hebben!AmberR schreef:Bangorr!!!die hoofd foto's zijn wel leuk alleen beetje te dichtbij.. maar ja toch blijft hij een mooi koppie hebben!
waneer komen de rijfoto's nou ?!
Hij is rond de 1.45 geloof ik.. Jessicaaa schreef:wat een knapperd zeg!! wat is zijn afstamming?? hij heeft wel iets weg van mijn merrie vind ik!

miesie schreef:Ik dacht, ooh heeft ze eindelijk rijfoto's, zijn het longeerfoto's![]()
Wanneer ga je nou 's rijfoto's maken!?!?!
Maare ziet er wel goed uit hoor

abukir schreef:Het blijft een lekker ding he Man!
Ik kom gauw kijken hoor als je weer wedstrijd hebt.
X mar