Nou daar ben ik hoor.
Ik heb vandaag wedstrijd gehad met Liberty & Angel.
(ik heb geen foto's van liberty).
Liberty starte ik in de L, ik moest tegen 1 iemand, maar die was uitgevallen dus tegen mezelf. Dus dat word automatisch nummer 1!
Maar ik wou me punten toch goed hebben, en reed 163p (terwijl deze jury laag jureerd vind ik het toch goede punten!
De proef ging wel goed, alleen galop linksom komt die soms beetje er uit, blijft moeilijk bij hem.
Nou nu Angel.
Angel was erg heet, wat ik totaal niet had verwacht omdat het een ontzettend lui dier is. En nu toch voorwaarts rond liep, ze was heel erg kijkerig en vond ineens van alles eng, hij liep daarbij dus ook wel klote zijn proef. Terwijl de mensen eromheen zijden dat die goed liep.
Ik moest tegen allemaal eigen paarden(10) (reed B) Toen de prijsuitreiking, had niet veel verwacht van deze proef.
Tot ik nog maar niet aan de beurt was en werd 2e(v/d 10)!!!
met 161p. De 1e plaats was gereden met 161 1/2p! (en dat tegen een eigen paard wat super loopt). Angel is een manegepaard voor welke mensen het nog niet wisten, maar blijft een super relaxt dier om te rijden. Ik heb jammer genoeg maar 3 rijfoto's omdat het niet goed lukte met de zoom en het hek ervoor zat.
Maar heb nog wel paar andere foto's van erna.
Drafje..
Galopje..
Klaar is de angel...
Knappe angel..
Der heerlijke koppie..
Weer knappppppe angel..
Lekker bekkie..
Jammer van de achtergrond anders was het een hele leuke foto, (nog even een dingetje, alsjeblieft geen gezeur over der schoft, ze heeft een gekke schoft, maar heeft er geen last van, ik heb een zadel met een hoge schoft en drukt er dus helemaal niet op.(en heb altijd een bontje en gelpad onder.)
!!