Een van ongeveer 1.73 en een van 1.60. Omdat mijn vriendin annex instructrice zelf maar 1.58 is ga ik ze beide inrijden. De grote is zadelmak en daar heb ik even op gezeten. De kleine kan helemaaaal niks en mocht vandaag voor het eerst met bitje in aan de longe. Beide zijn Hanoveraans gefokt de grote is 3 daar heeft een paar keer iemand op gezeten. de kleine is 4 en kent dus niks behalve de groene duiste weides.
Hier van beide de foto's van onze eerste dag "aan het werk" en kennismaken:
Eerst de kleine ze heet Wild Risk (we noemen haar Willy) aan de longe:
hier op de achtergrond onze andere grote en kleine (Riant van bij en Tobias van mijn stalgenoot)
En dan de grote ruin eerst aan de Longe:

En ik was vandaag een hele held ben er ook maar gelijk opgeklommen (hij was braaf en ontspannen) even aan de longe aangevoeld hoe en wat en daarna los een beetje door de bak gestapt) cap is eigen keuze
En ik zit er als een zak aardappels op maar dat is mijn manier van ontspannen en relaxed zitten op een jong paard dat ik niet ken. Ze zijn mij aan het omscholen naar dressuurruiter
echter in dit geval was ontspannen blijven zitten belangrijker dan eruitzien als "Anky"
Dit is de ruin Malandrone (we noemen hem Freek sinds vndaag
)

Voor de eerste keer met dit nieuwe jonge spul ben ik erg in mijn nopjes! Beide zijn braaf, dol op aandacht, een beetje onzeker natuurlijk in hun nieuwe huis, maar eerlijk , mak en mensgerichte dieren.
Kortom .. ik heb heeeeeeel erg veel zin om met ze aan de slag te gaan

) en de grote rijd ik alleen in. Beide zijn te koop overigens, de kleine merrie is voor mij te klein denk ik, maar die wil ik wel graag aanrijden. De grote is weer te groot voor mijn stalgenoot, maar die heeft ze zelf gefokt. We hebben er geen haast mee ze moeten beide nog even wat groeien in het werk.
, idd wel erg jammer dat ze dan weer weg moeten, maar die kleine vind ik erg leuk