Normaal heet ze gewoon River hoor

River staat bij mijn pony op de boerderij en wordt altijd gereden door twee kleine meisjes van 7. Ze kunnen nog helemaal niet zo goed rijden, de een zit net een paar maandjes op les bij een manege en de andere rijdt alleen af en toe op River.
River is dan echt superbraaf, maar wanneer je iets meer van haar gaat vragen wordt ze heel vervelend. Ze is gewoon hartstikke verwend en wil het liefst alleen maar aan een lange teugel rondjes lopen.
Dus daar moest vandaag even verandering in aangebracht worden

Het was trouwens de eerste keer dat ik erop zat.
In het begin was ze echt heel vervelend. Wanneer ik been gaf begon ze helemaal te bokken
Gelukkig had ik een zweepje bij me zodat ik haar ff een paar tikken op haar kont kon geven, waar ze in het begin op terug sloeg..Ze is dus absoluut géén been gewend en valt ook heel vaak over haar buitenschouder weg omdat ze gewoon niet op je been reageerd.
Verder nog een paar bokkers, maar die staan er helaas niet op.
Wel merkte ik dat ze op het laatst meer accepteerde en al een stuk soepeler liep.
Nou hier de foto's (ze zijn niet van een super kwaliteit omdat ze van de videocamera afgehaald zijn) Maar dan hebben jullie toch nog een idee.
Commentaar en tips zijn welkom!! Wel een beetje aardig blijven he
en nog een halve springfoto