Ilsemarie schreef:Ik ben ook weer terug. Buitenbak was vrij druk ja, gelukkig stond ring 7 op het voetbalveld. Tja, voor mijn gevoel ging het erg goed, beter dan in Norg (152) en ik had zo rond de 154 verwacht. Net geen winstpunt omdat hij toch overkruisd sprong en schrok van een vrouw achter de bosjes in een fluoriserend oranje jasje. Desondanks was ik erg tevreden en gingen dingen zoals de midden galop en uitgestrekte draf érg goed. Jammergenoeg vond de jury het allemaal niet zo, dingen die erg goed gingen werden becijferd met een 6 en als het ook maar net niet erg goed ging werd het direct een 4 of hooguit een 5. Tja, Nordwind is nou eenmaal 25 en ik ben nou eenmaal geen Anky maar om dan uit te komen op 135 vond ik wel érg ver gaan. Mensen die de proef ook hadden gezien vonden dit ook wel hele lage punten. Vind het dan ook erg jammer dat het in de jurysport soms zo moet gaan. Ik ga altijd eerst te rade bij mezelf, wat ging er fout wat had ik beter kunnen doen enzovoort. Maar deze keer lag het toch écht niet aan mij!
Even gekopieerd uit het topic bij Wedstrijden. Nouja, hier dus de betreffende foto's! En ik moet zeggen, het ziet er niet slecht uit. beter kan altijd maar ik ben erg tevreden

De foto's zijn niet van beste kwaliteit omdat het nogal ver weg was.

1. Groeten op X

2. Travers

3. Volte 10 meter op X

4. Dit zou eigenlijk ook Travers moeten zijn alleen hij moest uitgerekend net tóen poepen dus daar kwam niet veel van terecht...

5. Keertwending Links tussen X en B

6. De laatste bocht van de slangenvolte in galop

7. Op weg naar de midden galop!

8. Middengalop andere hand

9. Groeten op G, jammer van 't beentje.
En nog gauw een paar van mijn bijrijdpaard. De 7-jarige Voltaire zoon Shamrock

Hobbel hobbel hobbel
1.70 is toch wel ff wat anders dan mijn ukske van 1.38... 

Tja.. ik zet hem goed aan 't werk, dan krijg je dit