Nordwind@M2wedstrijd; Shamrock@beetje work

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ilsemarie

Nordwind@M2wedstrijd; Shamrock@beetje work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-05 13:46

Zo, ik had vanmorgen wedstrijd met Nordwind.
Ilsemarie schreef:
Ik ben ook weer terug. Buitenbak was vrij druk ja, gelukkig stond ring 7 op het voetbalveld. Tja, voor mijn gevoel ging het erg goed, beter dan in Norg (152) en ik had zo rond de 154 verwacht. Net geen winstpunt omdat hij toch overkruisd sprong en schrok van een vrouw achter de bosjes in een fluoriserend oranje jasje. Desondanks was ik erg tevreden en gingen dingen zoals de midden galop en uitgestrekte draf érg goed. Jammergenoeg vond de jury het allemaal niet zo, dingen die erg goed gingen werden becijferd met een 6 en als het ook maar net niet erg goed ging werd het direct een 4 of hooguit een 5. Tja, Nordwind is nou eenmaal 25 en ik ben nou eenmaal geen Anky maar om dan uit te komen op 135 vond ik wel érg ver gaan. Mensen die de proef ook hadden gezien vonden dit ook wel hele lage punten. Vind het dan ook erg jammer dat het in de jurysport soms zo moet gaan. Ik ga altijd eerst te rade bij mezelf, wat ging er fout wat had ik beter kunnen doen enzovoort. Maar deze keer lag het toch écht niet aan mij! Verdrietig

Even gekopieerd uit het topic bij Wedstrijden. Nouja, hier dus de betreffende foto's! En ik moet zeggen, het ziet er niet slecht uit. beter kan altijd maar ik ben erg tevreden Knipoog
De foto's zijn niet van beste kwaliteit omdat het nogal ver weg was.
Afbeelding
1. Groeten op X

Afbeelding
2. Travers

Afbeelding
3. Volte 10 meter op X

Afbeelding
4. Dit zou eigenlijk ook Travers moeten zijn alleen hij moest uitgerekend net tóen poepen dus daar kwam niet veel van terecht...

Afbeelding
5. Keertwending Links tussen X en B

Afbeelding
6. De laatste bocht van de slangenvolte in galop

Afbeelding
7. Op weg naar de midden galop!

Afbeelding
8. Middengalop andere hand

Afbeelding
9. Groeten op G, jammer van 't beentje.

En nog gauw een paar van mijn bijrijdpaard. De 7-jarige Voltaire zoon Shamrock Lachen

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Hobbel hobbel hobbel Knipoog 1.70 is toch wel ff wat anders dan mijn ukske van 1.38... Knipoog

Afbeelding
Afbeelding
Tja.. ik zet hem goed aan 't werk, dan krijg je dit Bloos

SJAKIETJUH

Re: Nordwind@M2wedstrijd; Shamrock@beetje work

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 13:51

ik vind je op het paard wel beter passen dan op de pony!
het ziet er niet echt slecht uit op de pony... maar kan denk ik wel stukken netter en meer afgewerkt.. als ik het zo op de foto's zie maja kan dr weinig van maken t zijn maar moment opnames nietwaar Haha!

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 13:53

zo je had wel heel lage punten. als ik naar de fotos kijk, vind ik niet dat je die verdient. er zitten wel een hoop schoonheidsfoutjes in, maar die jurys, daar is toch altijd wel wat mee.
ze zijn in mijn ogen vaak partijdig en hebben voorkeur...!

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-05 13:58

Dankje! Als ik een winstpunt had gehad had ik het ook niet fair gevonden.. maar dit gaat wel ernstig ver idd Verdrietig

hANKY

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 14:31

K vind dat je een beetje groot word voor de pony

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 14:32

Jah wel heel laag gejureerd maar vind je idd beter passen op het paard. Vind je met de pony om te zien geen supermooie combinatie. Dan moet je het hebben van de oefeningen en als die niet goed gaan dan heb je dus lage punten te pakken, al blijft het soms een jurysport hej. Suc6 iig met rijden Lachen

HedwigG

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 14:53

Heey! echt jammer van je punten! zijn wel leuke fotos.
dat bijrijd paardje is ook leuk!
en volgende keer praten we langer hoor!

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-05 15:01

Is goed hedwig!
En tja.. ben te groot maar het duurt ook niet meer zo heel lang voordat hij met pensioen gaat. Maarja, ik ben in 7,5 jaar toch wel een heel eind gegroeid, gelukkig Knipoog
Overigens was er in die ring maar 1 winstpunt van de 8, met 159...

Marsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 17:11

Niet hoog gejureerd dus. Jammer! Zo slecht ziet het er niet uit. Hele leuke pony Lachen . Maar ik vind je op het paard beter staan. Rijd je die ook op wedstrijd? Die zou je ook moeten uitbrengen jo! Mooi beestje hoor Kwijl

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-05 17:24

Dankje Marsie. Nee, nog niet. Ik zou eigenlijk gister hem even op wedstrijd gaan losrijden maar wegens ziekte niet mogelijk (ik heb geen startkaart met hem en rijd hem maar tijdelijk) Maar wie weet ga ik hem ooit nog eens uitbrengen Knipoog

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 17:29

denice schreef:
zo je had wel heel lage punten. als ik naar de fotos kijk, vind ik niet dat je die verdient. er zitten wel een hoop schoonheidsfoutjes in, maar die jurys, daar is toch altijd wel wat mee.

Juist die schoonheids foutjes tellen ook mee. Knipoog Afwerking is ook erg belangrijk. Hij valt wel een beetje uit elkaar op sommige foto's. Volgende keer beter!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 17:35

Ik vind je ook beter op dat paard passen dan op je pony..
Wel jammer van de lage punten.. idd volgende keer beter

VaNnAxEvItA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 17:48

Leuke foto's jammer dat het idi lage cijfers waren

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-05 19:43

liza van loon schreef:
denice schreef:

Juist die schoonheids foutjes tellen ook mee. Knipoog Afwerking is ook erg belangrijk. Hij valt wel een beetje uit elkaar op sommige foto's. Volgende keer beter!

Inderdaad! Ben ik het ook helemaal mee eens. Ik vond het ook geen winstpunt, maar 135, dat is dan ook wel direct het andere uiterste. Stel nou dat hij zo erg was geschrokken van iets dat hij had gesteigert en een bok had gegeven.. waar was ik dan wel helemaal niet uitgekomen met m'n punten.. dan had ik minstens wel een verliespunt gehad. Maarja, dat vind ik Knipoog

Mactime

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 14:58

idd pas je beter op je paard en op je pony ziet het er op deze fotos nog niet zo bevestigd uit als wat je in de m2 ziet rondlopen m2 is heel moeilijk en die lage punten op een goede proef had mijn Zus ook zo vaak die rijdt nu z1 en vind de z makkelijker dan de m2 gewoon goed doortrainen en niet te veel op de punten letten ...Knipoog
leuk ponytje ze/hij zou helemaal mooi als je er nog een dikke hals op kan trainen ..Knipoog