Honey vind ik ook echt een schatje! ik had hier al eens eerder foto`s van haar gezien. Ook dat ze boog. Knap hoor. Beau is een Shet van ongeveer 1 m hoog. Zijn grootste hobby is lekker racen met andere Shetten. We hebben samen een aantal keren meegedaan met Shetlanderraces met allemaal Shetten uit de buurt. We gaven dan een demonstratie racen met paardenevenemanten zoals bijvoorbeeld manege feesten of met de Paardendag in Uithuizen waar ook Anky van Grunsven was. Beau vind racen echt superleuk en loopt graag voorop.
Hij is sinds ik hem 3 jaar geleden kocht een stuk braver geworden. Er is voor ik hem kocht waarschijnlijk heel weinig mee gedaan want toen ik hem net had deed hij niks anders dan steigeren en bijten als ik met hem liep. Hij was volgensmij ook niet echt ingereden omdat hij helemaal geen spieren op zijn erg had. Nu is hij echt een stuk liever geworden en ik heb hem ook een aantal dingen geleerd als achterwaarts gaan, wending om de voorhand en een beetje wijken en aan de teugel rijden. Ik hoop hem nog eens voor een karretje te zetten want eens zal ik toch te zwaar worden...