Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
SanderP schreef:Als je het te druk hebt, heb je dus geen tijd. Geen zin hebben betekent heel wat anders, dan gaat het over hoe jij tegen lessen aankijkt. Je bent niet gemotiveerd, zeker niet om je te verbeteren.
Pieterr schreef:Ho zeg, wat zijn we weer snel om iemand te veroordelen en ongevraagd psychologische profielen te schetsen op basis van enkele zinnetjes. Dan kan ik meer met de reactie van die andere mensen.
. het paard waarmee ik rijd, heeft lange tijd ook dat probleem gehad. ok hij is wel 7 nu (net geworden), maar ik zal toch maar uitleggen wat ik heb gedaan en wat het probleem nu was.Casca schreef:Laat je paard het contact zoeken met het bit, zelf er alleen maar achteraan rijden. Als ze dan na een paar keer steun van het bit gaan opzoeken is het paard degene die de druk op het bit houd en komen ze er erg makkelijk door en zijn fijn in de mond. Probeer dus niet als het paard te hard gaat hem met de teugles te corrigeren, maar heel veel op je zit rijden. nogmaals: Het paard houdt de druk op de teugels, jij houdt de teugels alleen maar vast..