Hij heeft alleen een nieuwe trucje en dat is dat ie gaat duiken op mijn hand dus hij loopt dat te diep. En mijn reactie is volgens mijn instructrise: Oh hij word sterk en dan worden me teugels langer dus ik moest hem de ruimte niet geven.
Dus nu zijn we in mijn les bezig met wat meer oprichting en plaatsen van de achterhand.
Nou zal jullie niet langer laten w8ten met mijn hele verhalen.
Wees met kritiek aardig en duidelijk (bedenk wij doen ook gewoon ons best). Dan heb je der nog wat aan
Volgens mij was dit een volte halvebaan. En links mijn instructrise
Mijn houding is erg slecht vanwege de spierpijn schaam schaam
Gebroken lijn 5 meter
Achter me instructrise lans
Hier wil die gaan duiken.
netjes
Mooi achterbeen en licht op de hand.
Jammer genoeg op het verkeerde moment qua benen maar toch mooi en check zijn oortjes ECHTE CONCENTRATIE!!!
Hier stonden zijn manen zo grappig
Dit vind ik echt een super foto, lol in me les
Ik kijk echt veel te veel naar hem, ben gewoon te verliefd op m
Hij zakt echt mooi vanachter
gebroken lijn 5 meter
en nog steeds
En nu mijn fantastische merrie Baily!!!
Tja het is niet echt werk helaas. Ik mis het rijden op haar ontzettend en het idee dat ik er nooit meer op zal rijden maakt het nog erger maja.
Ze word niet vegeten dus hup uit stal flink poetsen en invlechten.
Toen had madam een fotoshoot, let vooral niet op haar arrogantie op sommige foto's
het is echt een merrie
En ze mocht het Bling Bling hoofdstel van der broertje (Karlos) lenen.
Haar eis was wel dat ze rijkelijk beloont werd (Lees: snoep) anders deed ze niet mee aan de shoot
niet voor niets gaat de zon op
Dan moet ik ook nog trucjes gaan doen??? Nou dat gaat je zeker een handvol snoep extra kosten
Lief koppie!!!
Iedereen houd van Baily!!!
Ik sla der hier niet hoor, maar normaal tik in der borst aan met me hand of ik wijs ernaar, maar ze moest zonder mij op de foto dus ff een verlengstuk
Nog meer Baily-Fans!!!
Nou dit was t. Veel foto's maar ik kon niet kiezen.
Kijkze!!!

. Veel succes alvast!!