Stappen met Iwaya (dressuur)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Annetje

Stappen met Iwaya (dressuur)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-05 18:59

Vandaag had ik op de manege weer (groeps)les op Iwaya. Over twee weken hebben we een onderlinge wedstrijd en dan rijd ik ook op Iwaya. Gelukkig gaat het ook best goed met ons tweetjes Haha! Volgende week alleen nog heeel hard oefenen op de galop en dan gaat het helemaal goed komen, hoop ik *LOL*

Nouja, hier de foto's. Dit is na de les, net voor het uitstappen gemaakt, het zijn maar een paar foto's en alleen maar stap. Volgende keer misschien meer foto's.
1Afbeelding Eigen commentaar verwerkt in PLAATJE Witte lijnen is hoe ik zit, gele hoe het ongeveer moet zijn. (als het perfect is) Ik hang hier dus vanuit mijn schouders wat naar achteren en moet mijn tenen een stuk meer naar binnen doen, dan ligt mijn onderbeen ook meteen beter. (ff klikken op het woord plaatje dus Knipoog )

Ik vind deze foto zelf heel erg netjes, paard is hier met de achterhand ook heel wat lager dan op de andere foto's en ik zit ook wel netjes (alleen die tenen Lips are sealed) :
2Afbeelding Plaatje met commentaarstreepjes

3Afbeelding Daar hang ik weer wat naar achteren

4Afbeelding Eigen commentaar verwerkt in een PLAATJE Die binnenhand Lips are sealed

En nog een poseerfoto van iwayalover (Karen) op Shera. Haha! Zij doen binnenkort ook mee aan de wedstrijd.
5Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Annetje op 21-05-05 19:06, in het totaal 1 keer bewerkt

merel90

Re: Stappen met Iwaya (dressuur)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 19:05

ziet er goed uit hoor! ik zie alleen die lijntjes niet... ik vind foto 2 persoonlijk erg mooi, daar loopt ze lekker licht en treedt ze beter onder. ben benieuwd naar meer foto's, en alvast succes met de wedstrijd!

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 19:08

ik zie ook geen lijntjes...paard loopt wel meer op de voorhand....
leuk paard! succes met de wedstrijden.

lilykashmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 19:14

Ik zie de lijntjes wel..Knipoog
Ziet er vooral op foto 2 erg netjes uit!

Veel succes dan met die wedstrijd...!;)

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-05 19:20

elmiran schreef:
paard loopt wel meer op de voorhand....
Tsja... probeer een overbouwd paard maar eens écht op zijn achterhand te zetten. Mij lukt dat niet. Daar zijn we in de lessen ook nog niet echt mee bezig, rust in het paard en mijn houding goed houden is nu nog het belangrijkste.
En bedankt voor de succeswensen! Haha!

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 19:25

Iwaya Lovers Haha!

Je had haar weer lekker aan het lopen vandaag Anne, nu de galop nog idd. Maar dat gaat wel goed komen op de wedstrijd als je zo door gaat.
Ik vind het echt jammer dat ik niet op Iwaya zit, maargoed een keertje op Shera is ook wel grappig. Alleen vind ik mezelf wel te groot zo op die foto. Beetje bewogen foto trouwens. Lijkt wel alsof mijn hele gezicht scheef is Tong uitsteken