viewtopic.php?f=8&t=384671&hilit=
Eigenlijk over dresuur maar toch staat daar een beetje hoe ze is..
viewtopic.php?f=66&t=403277&hilit=
Een vraag voor instructie waar ik alleen maar tips in heb gekregen..
Naja. Die tips die ik heb gekregen heb ik geprobeert maar het WERKT gewoon niet meer. Medisch is er niks aan de hand dat weet ik zeker. Ik heb al een aantal keren de tips gekregen om haar stil te zetten maar het werkt gewoon niet. Hier een verhaaltje over de buiten rit vanvandaag;
Het begon op de lange oprit richtting het bos al.. Steeds proberen te draven bit vast pakken *wat ze altijd doet. De hele tijd zo door. Totdat ik haar een beetje nageefelijk ging rijden. maar na een tijdje wou ze dat niet meer en ging ecth de hele tijd draven en irritant doen enzo. Ik haar stil zetten ( de tip die ik dus kreeg en moest werken omdat het bij hun paarden ook goeed ging en dat ze zou merken dat dat alleen maar k.ut voor dr was ) Weet je wat ze deed?! Achter uit lopen. Ik aandrijven werkte niet. Gaat ze op dr achterbenen staan een halfe pirouet maken en terug galloperen. na 2 meter heb ik dr half terug omdat ik al druk op de teugels had. Gaat ze opzij lopen. Steigeren bokken te gelijk en springen en raar doen ik weet het niet meer. Ze doet het de HELE tijd als ik haar in houd..
Weet iemand wat ik nu moet doen? Het word alleen maar erger
.. Ik heb mn instructrise al gebeld en die gaat van de week even mee het bos in. Ik was iig niet alleen in het bos maar met een vriendin.. Toen ik terug kwam stond ik te shaken op mn benen..
.. Iemand tips?

) ... dat klinkt misschien wat zielig, maar dit is gedrag wat dus gewoon niet kan.. Net als Roos reageerde ze ook dus echt NIET op het bit buiten..
. Zou daar eens naar kijken.. En Aqua8horse.. Bedankt voor je pbtje!
. Over die begeleiding. A8H heeft al voorgesteld dat zij wel wou langs komen en als de eigenaar/ouders dat niet goed vinden weet ik denk ik wel iemand in de buurt