En Brenda was LIEF!!! Ze heeft het zo geweldig gedaan! Alles braaf gedaan wat ik vroeg en ze heeft nergens iets minder goed gedaan dan dat ze thuis doet en vaak nog beter!
Alleen was het erg moeilijk om goed in de ring te rijden want we zijn beiden niet gewend om zonder hekje te rijden en nu merk je toch wel heeeel erg goed dat je steun aan die omheining hebt!
Stoere pony is het toch!
En je kunt wel zien dat het onderling was
Ik cross lekker op een neon geel dekje rond
Dit was tijdens de proef:
Deze foto vind ik echt leuk

Na de dressuur werd er een ponyspel georganiseerd! Slalom om tonnen heen en dan om de achterste ton en daar een knuffel halen en weer terug slalommen! Ik dacht dat dat nog moeiljk ging worden omdat Brenda niet zo soepel is (licht uitgedrukt) maar ze deed het geweldig! We zijn in galop de slalom doorgegaan en de knuffel was echt keisnel gepakt! Helaaaaaaaas heb ik wel de laatst ton NET gemist en ben ik dus gediskwalificeerd
Ik reed tegen Rowie_lover en die was net iets minder snel ookal scheelde het niet veel maar die had WEL de laatste ton genomen en was 2e geworden!!! Dus als ik die ook genomen had....... HIhi maar ja we hadden lol en je kunt niet alles hebben he
De start!
En net nadat ik de knuffel had gepakt!
Bij de ponyspel was ik dus gediskwalificeerd en bij de dressuur was ik 15e geworden met Brendatje!!! Er deden 16 mensen mee dus we waren niet laatste! We hadden 142 punten maar voor mij waren die wel 170 waard! Ik was zo tevreden en Brenda heeft het keigoed gedaan!