Wedstrijdfoto's van Tinkertje en mij!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Fleury

Wedstrijdfoto's van Tinkertje en mij!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-05 09:59

Jaja, je leest het goed! Brenda en ik hebben maandag een wedstrijd gereden! Dit was onze 2e wedstrijd maar die andere was meer dan1,5 jaar geleden en we hadden nog nooit zonder hekje gereden!

En Brenda was LIEF!!! Ze heeft het zo geweldig gedaan! Alles braaf gedaan wat ik vroeg en ze heeft nergens iets minder goed gedaan dan dat ze thuis doet en vaak nog beter!
Alleen was het erg moeilijk om goed in de ring te rijden want we zijn beiden niet gewend om zonder hekje te rijden en nu merk je toch wel heeeel erg goed dat je steun aan die omheining hebt!

Stoere pony is het toch!
En je kunt wel zien dat het onderling was Haha! Ik cross lekker op een neon geel dekje rond Clown
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dit was tijdens de proef:
Afbeelding

Deze foto vind ik echt leuk Lachen
Afbeelding
Afbeelding

Na de dressuur werd er een ponyspel georganiseerd! Slalom om tonnen heen en dan om de achterste ton en daar een knuffel halen en weer terug slalommen! Ik dacht dat dat nog moeiljk ging worden omdat Brenda niet zo soepel is (licht uitgedrukt) maar ze deed het geweldig! We zijn in galop de slalom doorgegaan en de knuffel was echt keisnel gepakt! Helaaaaaaaas heb ik wel de laatst ton NET gemist en ben ik dus gediskwalificeerd Huilen Ik reed tegen Rowie_lover en die was net iets minder snel ookal scheelde het niet veel maar die had WEL de laatste ton genomen en was 2e geworden!!! Dus als ik die ook genomen had....... HIhi maar ja we hadden lol en je kunt niet alles hebben he Haha! Haha! Haha!

De start!
Afbeelding

En net nadat ik de knuffel had gepakt!
Afbeelding

Bij de ponyspel was ik dus gediskwalificeerd en bij de dressuur was ik 15e geworden met Brendatje!!! Er deden 16 mensen mee dus we waren niet laatste! We hadden 142 punten maar voor mij waren die wel 170 waard! Ik was zo tevreden en Brenda heeft het keigoed gedaan!

Mira_bella

Re: Wedstrijdfoto's van Tinkertje en mij!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 10:05

Ik vin ddat je een heel lief pard hebt ik vind m erg mooi, past wel goed bij jou maar denk je niet dat je een beetje groot bent ??

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-05 10:08

Hihi zal ik jou eens vertellen dat ik zo vanmiddag weer op een c-ponytje die erg smal ik gebouwd zeker een uur ga rijden??? Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken

Ofwel nee ik vind dat ik nog LANG niet te groot ben en als het wel was zou ik me daar niets vana antrekken bij Brenda Tong uitsteken

Maar bedankt dat je Brenda en ik wel leuk bij elkaar vind passen Haha!

Mira_bella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 10:11

op een C pony ?!! jezus ik hoop dat iemand je eens zal laten zien hoe jij je zou voelen als er een reus op je ging zitten, dit valkt nog mee maar die C niet !!!!!

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 10:21

mira bella, vanwaar die rotreactie? Jaloers?

Fleury je hebt een prachtig ding onder je kont en wees er trots op. Maar dat ben je ook wel he! Haha!
Leuk van die spellen hahaha.
Brenda zal het ook leuk gevonden hebben denk ik.
Je hebt gewoon een supergave tinker en zn manen zijn leuk gedaan joh! M'n complimenten haha.

Liefs, Daisy

Lindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 10:22

Mira_bella, doe even een beetje rustig zeg. Je kent Fleur en die pony niet eens.

Fleur heeft vrij lange benen, dus inderdaad, voor het oog is het minder mooi dan wanneer ze op een grotere pony zou zitten. Maar Fleur weegt amper wat, en die pony houd haar makkelijk. Zolang ze geen federatiewedstrijden rijd, maar gewoon voor haar eigen plezier, gaat het toch om dat plezier voor haar en de pony's? Dat beestje draagt haar makkelijk, dus reageer niet meteen zo overdreven.

Naranga

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 12:03

Erg leuke foto's Fleury Haha!

Brenda ziet er stoer uit, nogmaals gefeliciteerd met je wedstrijd!

En ik ken zat ijslanders (1.30/1.40m) die met volwassen mannen rondsjouwen en dat houden ze makkelijk. Een pony kan echt wel wat hebben hoor en daarbij, Fleur weegt echt drie keer niks Knipoog

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 12:14

Wie vond dit te groot? Kom op zeg, een tinker is een sterk paard en kan echt wel wat hebben. Dan kun je geen enkele volwassenen op een Fjord, haflinger of Ijslander zetten...!

Meid, ziet er tenminste lekker ontspannen uit en hartstikke goed!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 12:17

Is het met Hermesdeux eens!! Ja

@ Mira_bella: Je kan ook wat normaler reageren hoor.. En anders.. op een tinker kan je altijd blijven rijden..!

Ziet er leuk uit hoor, alleen had je wel even ze sokken mogen wassen Tong uitsteken Maarja.. die worden toch ook weer zo vies Tong uitsteken
Jammer van die ton.. volgende x beter OK dan!

_Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 12:24

Inderdaad!! Vind het ook de grootste onzin..ik vind je juist precies passen..!! (best vaag....paardje past bij je, maar vind je wel te groot)

Maar vind het er inderdaad heel leuk uitzien! Super! Je hebt echt plezier in het knolhopsen Haha!

houden zo Knipoog

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 12:33

te groot?? haha, als ik niet op paarden mocht rijden waar mijn benen onderuit kwamen zou ik vast zitten aan shires!
heel leuk paardje heb je onder je kont zitten! Haha!

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 13:13

Ziet er leuk uit! EN Tinks zijn gewoon super sterke paardjes dus die kan jou zeker wel houden Knipoog
Fijn dat je zo tevreden over het rijden was Ja

Lindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 14:44

Lindy schreef:
Mira_bella, doe even een beetje rustig zeg. Je kent Fleur en die pony niet eens.

Fleur heeft vrij lange benen, dus inderdaad, voor het oog is het minder mooi dan wanneer ze op een grotere pony zou zitten. Maar Fleur weegt amper wat, en die pony houd haar makkelijk. Zolang ze geen federatiewedstrijden rijd, maar gewoon voor haar eigen plezier, gaat het toch om dat plezier voor haar en de pony's? Dat beestje draagt haar makkelijk, dus reageer niet meteen zo overdreven.

Ik had het over het andere pony'tje die Fleur rijd, omdat de eerste reactie hier ook over ging. Met Brenda is het helemaaaaal onzin dat ze er te groot voor is! Tinkers zijn hardstikke sterk, daar kunnen volwassenen nog met gemak op rijden.

MelanieS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 14:58

Hartstikke leuke Tinker en leuke foto's! Je kan zien dat jullie lol hebben samen!

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 15:47

Als mensen dit al te groot vinden moeten jullie mij eens zien op me fries van 163 hoog Knipoog

Ik vind jullie echt een super combinatie hoor, en weet wel zeker dat je er nog wel een paar jaar mee door kan Lachen Succes verder Lachen

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 17:16

Leuke foto's hoor Fleur, maar dat had ik je al verteld Knipoog Brenda loopt er mooi blij en ontspannen bij, echt super als je bedenkt dat het pas haar tweede echt wedstrijd is!

Enne, herinner me eraan dat ik nooit foto's plaats van mij op Vientje, als er over deze combinatie al gezeurd wordt dat het paard te klein is dan wil ik niet weten wat er dan gebeurt Gestoord

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 19:15

Sjonge Fleur toch.... Hoe durf je... Rijdt je nou nog steeds op die tinker waar je veeeeeeel te groot voor bent? Weet je wel waar je mee bezig bent. Dit is de grootste Brenda mishandeling die er bestaat Clown

Nee, ik vind het er echt leuk uitzien. Leuk ook dat er spelletje gedaan werden. Daar ben je nooit te oud voor Haha! Blijft altijd leuk Ja
En dat je 15e werd doet er niet toe. Het belangrijkste is dat jij en Brenda lol hebben gehad en jij een fijne proef hebt gereden. Op naar de volgende wedstrijd OK dan!

roosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 20:12

Als je maar plezier heb toch!?
En ik zie plezier!

Leuke tinker,en je bent absoluut niet te groot!!!!
Dat slaat echt werkelijk nergens op Slapen

Je staat er prima op!
En idd zonder hekjes rijden is best lastig hoor.

Illona

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 14:13

ik ben het met alle leuke reacties eens!
je hebt geweldig gereden, en plezier gehad!!
Ben erg benieuwd naar brenda in levende lijven Clown

groetjes!
(dat fluorizerende dekje is toch veeel apparter dan een witte Tong uitsteken )

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 14:16

Ziet er heel gaaf uit, wat een prachttink heb je onder je kont zeg! Kwijl
Erg leuk om te zien dat jullie er allebei zoveel plezier in hebben, straalt echt van de foto's af Ja