Nigel @ work op een zwoele voorjaarsavond :P

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bombarie

Nigel @ work op een zwoele voorjaarsavond :P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-05 21:23

Ik had een week niet gereden ivm examens maar ik kreeg toch echt even de kriebels vanavond hoor, mijn vriendje meegenomen fotos gemaakt dan heeft hij iets te doen! Haha!

Ach werkelijk we zijn net anky en bonfire Clown
Afbeelding
Hier oefenen we de spaanse pas, ik ben erg aan het kijken of hij zijn been mooi strekt hihi, nouja het begin is er Cool
Afbeelding
Hoe het met dit been afgelopen is daar ben ik niet zo zeker van Dromen !!
Afbeelding
En nog een rondje rustig draven, en ik ben een kromme huut!
Afbeelding

Nou het was in iedergeval weer even heerlijk om op mijn paardje te zitten in deze drukke tijden, hij heeft het lekker rustig!! Pling

Deau

Re: Nigel @ work op een zwoele voorjaarsavond :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 21:27

Gaaf dekje! Hoe oud is ze?

evita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 21:29

Mooi dat blauwe oog! Aan de andere kant ook? Ik vind het alleen jammer dat je de manen kort hebt Knipoog

Bombarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-05 21:39

hij Knipoog 7 jaartjes jong, die manen dat is erg naar ja. Er had een paard een grote hap uit genomen dus in het midden was het kort en hij had nog twee lange plukken. Dit was nog de minst afzichtelijke oplossing whaha, maar het groeit als kool dus over een paar maandjes is het weer lekker lang!! thnx! (ps: hij heeft één blauw oog!)

kadans16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 21:57

Leuk paard! Vraagje hoe leer je je paard toch in godsnaam een spaanse pas?? Zou mijn KWPN'er dat ook kunnen Clown ??

Rieta

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 22:20

bont !!! whahaha leuke foto's Haha!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 23:33

Wat een stoere bink zeg Tong uitsteken
Ziet er gaaf uit met die spaanse pas Haha!
Het lijkt alleen wel of het zadel kiept? Maar dat weet ik niet zeker hoor Lachen Netjes..!! Ja

Bombarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-05 11:09

Ja dat zadel zie ik nu ook voor het eerst, ik moet binnenkort mijn boom even laten verbreden, maar het komt ook omdat hij zich zo opricht aan de bovenkant denk ik. Ik denk dat ieder paard het kan leren. Ik heb het mijn paard geleerd met een zweepje en veel koekjes haha! Tegen zijn voorbenen tikken en ik zeg dan met een hoog toontje "voet" en lief belonen als hij zijn been optilt, later meer gaan vragen dat hij zijn been optilt en strekt, mijne werd een beetje lui uiteindelijk haha, maar als hij 'm hoog optilt weer belonen. uiteindelijk ga je er op zitten en geef je een schopje rechts "voet" en dan krijg je vanzelf een beentje !! dan met een helper er naast die hem voorwaarts laat stappen. 't kostte mij niet zo heel veel tijd!