Toen ik haar net 1 week had augustus 2004:

27 februari 2005: hier was ze dus hoogdrachtig

Mei 2005:

Commentaar is welkom, maar de foto's van mei waren voor het eerst na 2 maanden weer rijden.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Ben benieuwd wat voor veulen er uit is gekomen

mooie kleur hoor

Hermesdeux schreef:Ik vind je pony eerlijk gezegd achteruit gegaan. Toen je haar net had zat ze mooier in der vacht en zag er wat beter uit. Daarbij vind ik dat het plaatje toen ontspannender was als nu. Het komt trekkerig over... ik denk met wat meer poetsbeurten en een goed rantsoen je pony veel meer gaat tonen. En natuurlijk die handen
Kleine toevoeging: je zadel kiepert dus het ligt te ver naar voren...
Hermesdeux schreef:Ik vind je pony eerlijk gezegd achteruit gegaan. Toen je haar net had zat ze mooier in der vacht en zag er wat beter uit. Daarbij vind ik dat het plaatje toen ontspannender was als nu. Het komt trekkerig over... ik denk met wat meer poetsbeurten en een goed rantsoen je pony veel meer gaat tonen. En natuurlijk die handen
Kleine toevoeging: je zadel kiepert dus het ligt te ver naar voren...
!!!

MeiaLuna schreef:leuke pony en SUPERmooi veulentje!dat wordt vast een prachtig paardje! zoals hierboven al reeds genoemd is:teugeltjes mogen gerust 20cm langer hoor