wedstrijd ninke..

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jnien

wedstrijd ninke..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-05 22:24

Afgelopen zondag wedstrijd gehad in de stromende regen!
Ninke liep erg lekker.. had er lol in en sprong jolig toen ie uitgestrekte galop moest doen! Zal niet optimaal zijn geweest voor de punten, maar ik ben dan alleen maar happy dat ie zo blij is.
Resultaat.. ergens in de middenmoot met 170 en 178 punten. Was blij met deze punten, want de eenvoudige wissels zijn nog niet goed genoeg en de travers mag meer. Maar er zit progressie in!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Re: wedstrijd ninke..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 22:26

wauwie wat een pracht diertje zeg Kwijl daar zal je wel erg trots op zijn! heel veel succes nog verder met hem! Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 22:27

Jammer van het weer, zonde voor de foto's. Wel mooi dier!

_Ama_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 10:34

woW,, wat een knapperd zeg Kwijl heb hem al vaker hier gezien en vind het echt een schoonheid,, je rijd hem ook erg goed

Juliette_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 10:48

wat een schitterend paard! echt heel mooi! en de combinatie maakt het plaatje compleet Pling een echte top combinatie Haha! een echte shower! su6 met de wedstrijden Knipoog

Roxy20

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 10:50

Wat een prachtig paard heb je! Wees er maar trots op!!

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 11:07

Ninke Lovers
Wat een onwijs stoer beest is het toch!!!
En wat fijn dat hij zo jolig was...hij heeft iig
plezier in zijn werk Ja

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 11:19

Mooi paardje zeg !!! Jullie zijn een supercombinatie !! mooie foto's

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 11:32

Wow, ik heb hem al veel vaker gezien op FPF, maar het blijft een verschrikkelijk mooi dier!
Ga zo door!

Liene

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 11:49

Mooie fries !
Was was je plaats ?

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-05 18:23

THANKS!!

Mijn plaatsing was ergens in de middenmoot.. weet niet precies welke plaats!!

zoefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 18:52

Hei, goed gedaan zeg Knipoog

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 18:59

Jullie zijn een leuke combi vind ik. Lachen Mooi paard is het ook!! Haha!

Dianta

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 19:03

Wauw! Mooie fries! Leuke combinatie zeg. Één vraagje: heb je zijn manen nu geknipt zoals bij een fjord (zo'n hanenkam) of ligt dat gewoon aan mij? (ik zie de knotjes namelijk niet.. Tong uitsteken )

Lisjuh87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 19:33

L0ortje schreef:
Wauw! Mooie fries! Leuke combinatie zeg. Één vraagje: heb je zijn manen nu geknipt zoals bij een fjord (zo'n hanenkam) of ligt dat gewoon aan mij? (ik zie de knotjes namelijk niet.. Tong uitsteken )

Ik denk dat ze een hengstenvlecht erin heeft?

Mooie fries hoor hoe hoog is ie en wat is zijn leeftijd...hoop dit ooit nog met mijn fries te berijken maar dat gaat denk ik niet meer lukken hij is pas 9 en loopt nog niet eens netjes een B proefje. hij is pas 1 jaar echt doorgereden......

VaNnAxEvItA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 19:36

Zoo mooie fries en mooie foto's 2e heel mooi !

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-05 08:07

Lisjuh87 schreef:
L0ortje schreef:

Ik denk dat ze een hengstenvlecht erin heeft?

Mooie fries hoor hoe hoog is ie en wat is zijn leeftijd...hoop dit ooit nog met mijn fries te berijken maar dat gaat denk ik niet meer lukken hij is pas 9 en loopt nog niet eens netjes een B proefje. hij is pas 1 jaar echt doorgereden......

Yep.. hij heeft inderdaad een hengstenvlecht!

Hij is 1.72 meter en 9 jaar.

Lisjuh87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 09:02

Jnien schreef:

Yep.. hij heeft inderdaad een hengstenvlecht!

Hij is 1.72 meter en 9 jaar.

Ow wat grappig zeg mijne is 1.70 en 9 jaar! Is die van jou ook nog zo speels en eigenwijs? Mijn fries neelke is nog een echtte kleuter Haha! Op wedstrijden eerste proef altijd even laten zien wat hij kan en hoe sterk hij is (leesbokken) hij is dan echt heel jolig en hij weet echt dat hij heel sterk is en gebruikt dat ook Cool ....2de proef is hij dan ineens zo´mak als een lammetje Tong uitsteken

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-05 09:27

Citaat:
Ow wat grappig zeg mijne is 1.70 en 9 jaar! Is die van jou ook nog zo speels en eigenwijs? Mijn fries neelke is nog een echtte kleuter Haha! Op wedstrijden eerste proef altijd even laten zien wat hij kan en hoe sterk hij is (leesbokken) hij is dan echt heel jolig en hij weet echt dat hij heel sterk is en gebruikt dat ook Cool ....2de proef is hij dan ineens zo´mak als een lammetje Tong uitsteken

NINKE is wel speels, maar op een lieve manier. Eigenwijs is ie niet, hij luistert altijd ontzettend goed.
Onder de proef, moesten we uitgestrekte galop doen, hij 2 keer bokken.. en toen zoefffff...... haha, kan ik eigenlijk enorm mee lachen, omdat ie er zo'n zin in heeft. Hij is een tijdje onregelmatig geweest, en we wisten niet wat hij had. 3x Naar de kliniek geweest, foto's laten maken, maar niks.
Dus als ie zulke dingen doet, zoals dat bokken.. met de oortjes naar voren.. ben ik blij, blij dat ie zo happy is en niet meer onregelmatig is!

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 09:32

Zo dat is nog eens een mooie Haha!
Leuke combi en gefeliciteerd met je punten

Lisjuh87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 09:34

Jnien schreef:
Citaat:

NINKE is wel speels, maar op een lieve manier. Eigenwijs is ie niet, hij luistert altijd ontzettend goed.
Onder de proef, moesten we uitgestrekte galop doen, hij 2 keer bokken.. en toen zoefffff...... haha, kan ik eigenlijk enorm mee lachen, omdat ie er zo'n zin in heeft. Hij is een tijdje onregelmatig geweest, en we wisten niet wat hij had. 3x Naar de kliniek geweest, foto's laten maken, maar niks.
Dus als ie zulke dingen doet, zoals dat bokken.. met de oortjes naar voren.. ben ik blij, blij dat ie zo happy is en niet meer onregelmatig is!

Neelke is het ook op een speelse manier hoor en ik kan er ook alleen maar gigantisch om lachen, heb echt zoveel lol om hem en soms geeft ie express een jolige bok en als ik dan ga lachen zie je hem gewoon nog vrolijker worden Knipoog

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-05 09:44

Lisjuh87 schreef:
Neelke is het ook op een speelse manier hoor en ik kan er ook alleen maar gigantisch om lachen, heb echt zoveel lol om hem en soms geeft ie express een jolige bok en als ik dan ga lachen zie je hem gewoon nog vrolijker worden Knipoog

Ja precies. Dat heeft NINKE ook. Dan zijn we samen vrolijk.. Haha! Haha! !

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 09:55

Dat ziet er netjes uit. Ik heb net mijn eerste onderlinge wedstrijd met 'mijn' friesje gereden. We moeten nog heeeeel hard oefenen, voordat we dit bereiken. Maar we gaan ervoor Pling