onderlinge teamwedstrijd!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

jaimpjuh

onderlinge teamwedstrijd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-05 11:49

nou eigenlijk gewoon een onderlingen wedstrijd op maria hoeve in mijdrecht! Clown het is al weer een tijdje geleden (23-04-2005) maar dat maakt niet uit.
we waren met z'n vijfen en het ging nou niet dat je zegt geweldig! Ach gut (we waren laatste geworden Bloos ) we moesten ook als eerst dus waren het proef konijn zo maar gezegt. want met de muziek ging vanalles mis stond kei hard en je hoorde er de radio door heen Huilen en de gene die de proef voorlas verstonden we niet dus waren er hier en daar een paar schoonheids foutjes Bloos maar de proef was heel erg leuk al zeg ik het zelf Clown de 2 shetjes die voorop reden waren heel erg aan het donderen met oefenen deden ze niets naar elkaar maar nou trappen en bokken etc. (ben er ook afgevallen Haha! ) maar goed dit is alweer genoeg gepraat. op naar de foto's, oja is misschien wel handig als ik zeg wie ik ben ik ben de gene die op dat kleine zwart witte paardje zit.. voorop..
we waren trouwens verkleed als de zwart witjes wat wel te zien is..
sorry voor de hoeveelheid maar kon niet kiezen
commetaar trouwens welkom kan alleen maar over mijn want de rest zit niet op bokt!

Afbeelding
hier nog op stal niet wetend dat die moet werken Bloos

nog even poseren! Tong uitsteken
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
het inrijden!

en de proef begon:
Afbeelding
(oja de middelste 2 paarden hadden een pruik op dus niet gek staan te kijken Cool )
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
hier was ik weg de zwarte shet had een trap gegeven dus die van mijn stond vol op de rem Vork
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
dit vind ik een leuke foto met z'n alle!!
Afbeelding
Afbeelding
ook erg leuke foto alleen sorry dat die gedraaid staat kreeg hem niet meer goed..

ik wil graag weten wat jullie er van vinden en dan vooral commetaar op mijn!! dankje!!
Laatst bijgewerkt door Lielle op 20-05-05 10:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: titel verduidelijkt

mariellexxx

Re: nationaal teamwedstrijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 11:55

Ziet er heel erg leuk uit, alleen jammer dat je laatste ben geworden.. maarja je kan niet alles hebben Haha! Ik heb bijna geen commentaar alleen je voeten moet je meer naar binnen draaien.. je tenen steken uit namelijk Tong uitsteken
Je staat erg leuk op die shet Haha!

Yootje15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 12:00

Hay Jaimpjuh....
haha Haha! leuke foto's hoor!!! Vond t wel zielig voor je toen je dr afviel!!! Ach gut Maar ja, de volgende keer doe ik ook mee, en dan winne we!! haha Knipoog Ik heb verder geen commentaar hoor, mar heb wel wat geschreve Knipoog

doei doei Xxx Yo

Marja1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 13:53

ziet er wel koddig uit Lachen jullie hebben vast een leuke dag gehad Lachen

YellowKitten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 14:26

Ziet er leuk uit! Lijkt net alsof je op een schaakbord rijd ofzow. Tong uitsteken

_Angelique_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 16:02

Het lijkt idd op een schaakbord haha.
En Yo, ik wist niet dat jij ook op bokt zat Tong uitsteken haha

jaimpjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-05 16:20

ik vind het jammer van de vakken op de foto's haha maar ja het is inderdaad net of we op een schaakbord rijden haha.. heeft verder niemand iets aan te merken over mijn houding of wat..??

Liene

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 17:58

Moet nog veel aan gebeuren ja,maar jullie hebben volgens mij wel veel fun gehad !
Leuk pony'tje waar je op zit !

kadans16

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 19:57

Ja grappig, maar ik zie de lol niet in van de titel Verward

jaimpjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-05 09:03

mariellexxx schreef:
Ziet er heel erg leuk uit, alleen jammer dat je laatste ben geworden.. maarja je kan niet alles hebben Haha! Ik heb bijna geen commentaar alleen je voeten moet je meer naar binnen draaien.. je tenen steken uit namelijk Tong uitsteken
Je staat erg leuk op die shet Haha!

dankje voor je reactie en bedankt dat je me erg leuk op de shet vind staan!! Haha! en van me tenen I know Bloos ben er heel erg mee aan het oefenen. me instructries gaan ze misschien een keer vast maken aan de singel (me beugels zo dat ik ze niet kan draaien)! Tong uitsteken

jaimpjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-05 09:06

de titel heeft geen lol maar ik wou even een titel verzinnen. is toch niet erg z'n titel:S

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 09:16

Op FZ is een discussie geweest over misleidende titels, wat dus niet meer mocht.. Lachen
Hele leuke shet, ziet er nog een beetje rommelig uit, maar wel heel gezellig Haha!