het is al weer een tijdje geleden (23-04-2005) maar dat maakt niet uit. we waren met z'n vijfen en het ging nou niet dat je zegt geweldig!
(we waren laatste geworden
) we moesten ook als eerst dus waren het proef konijn zo maar gezegt. want met de muziek ging vanalles mis stond kei hard en je hoorde er de radio door heen
en de gene die de proef voorlas verstonden we niet dus waren er hier en daar een paar schoonheids foutjes
maar de proef was heel erg leuk al zeg ik het zelf
de 2 shetjes die voorop reden waren heel erg aan het donderen met oefenen deden ze niets naar elkaar maar nou trappen en bokken etc. (ben er ook afgevallen
) maar goed dit is alweer genoeg gepraat. op naar de foto's, oja is misschien wel handig als ik zeg wie ik ben ik ben de gene die op dat kleine zwart witte paardje zit.. voorop.. we waren trouwens verkleed als de zwart witjes wat wel te zien is..
sorry voor de hoeveelheid maar kon niet kiezen
commetaar trouwens welkom kan alleen maar over mijn want de rest zit niet op bokt!
hier nog op stal niet wetend dat die moet werken
nog even poseren!
het inrijden!
en de proef begon:
(oja de middelste 2 paarden hadden een pruik op dus niet gek staan te kijken
)hier was ik weg de zwarte shet had een trap gegeven dus die van mijn stond vol op de rem
dit vind ik een leuke foto met z'n alle!!
ook erg leuke foto alleen sorry dat die gedraaid staat kreeg hem niet meer goed..
ik wil graag weten wat jullie er van vinden en dan vooral commetaar op mijn!! dankje!!

Ik heb verder geen commentaar hoor, mar heb wel wat geschreve
jullie hebben vast een leuke dag gehad